علیرضا طلوع کیان:

آلکنو بازیکنان را خسته نمی‌کند/ هدف سرمربی تیم ملی موفقیت در المپیک است

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۰۸:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۸۸۶۰
آلکنو بازیکنان را خسته نمی‌کند/ هدف سرمربی تیم ملی موفقیت در المپیک است
کارشناس والیبال گفت: شرایط تیم با حضور آلکنو تغییر کرده، او بازیکنان را خسته نمی‌کند و بازی‌ها را می‌چرخاند.

به گزارش برنا، برنامه امروز "صبح و ورزش" با علیرضا طلوع کیان کارشناس والیبال به گفت و گو پرداخت.

طلوع کیان با اشاره به عملکرد هفته دوم تیم ملی والیبال کشور گفت: ما رده ششم رنکینگ فدراسیون جهانی را کسب کردیم. درباره بازی ها در هفته اول چند شوک به ما وارد شد و در برابر تیم های ژاپن و روسیه خوب ظاهر نشدیم و نبود سعید معروف و عدم شناخت کافی آلکنو از شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیرات زیادی روی تیم ما داشت. کم کم شرایط دست آلکنو آمد و بازی ها بهتر شد. آلکنو هدف را روی رقابت های المپیک گذاشته و بازی های کنونی برای او جنبه تدارکاتی دارد.

او افزود: یک اتفاق فنی که در تیم در حال رخ دادن است، آلکنو بازیکنان را خسته نمی کند و بازی ها را می چرخاند تمام اَرِنج ها را امتحان می کند و حتی در بازی های تخصصی شاهد این هستیم که بعضی از پست ها را عوض و همه بازیکنان را در پست های مختلف تست می کند تا متوجه شود هر کدام در چه پستی بهتر بازی می کنند و به موقع به بازیکنان استراحت داده و این چرخش و چیدمان را دارد.

کارشناس والیبال از حضور کریمی در تیم گفت: حضور او احتمالا برای هفته چهارم است و ۳ روز را باید در قرنطینه باشد و با توجه به اتفاقی که برای معروف افتاد، آلکنو کمی از تک پاسور بودن تیم نگران است و قطعا تفکری پشت آوردن کریمی به تیم می باشد. آلکنو تغییرات زیادی را ایجاد کرده و برای اولین بار از ۶ بازیکن ما ۵ نفر آنها سرویس می زنند. از لحاظ دفاعی و توپ گیری سیستم جدیدی را پیاده کرده و به طور کلی شکل بازیکنان با حضور او تغییر کرده و در کنار دستیار ایتالیایی اش بسیار خوب کار می کنند.

گفتنی است، برنامه صبح و ورزش هر روز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح روی آنتن رادیو ورزش موج ۹۲ مگاهرتز می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز