سلمان حسام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

بعید می‌دانم دوومیدانی به موفقیت برسد/ تفتیان آمادگی همیشگی را ندارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۹۰۵۷
بعید می‌دانم دوومیدانی به موفقیت برسد/ تفتیان آمادگی همیشگی را ندارد
پیشکسوت دوومیدانی گفت: بعید می‌دانم دوومیدانی در المپیک توکیو نتیجه خوبی را کسب کند.

به گزارش برنا؛ در روز سه شنبه یازدهم خرداد مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش (خانه پیشکسوتان ورزش) برگزار شد.

سلمان حسام، پیشکسوت دوومیدانی کشورمان در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در چند سال گذشته قابل تقدیر است. به هر جهت دنیای قهرمانی برای همه ورزشکاران روزی به پایان می‌رسد اما نباید به این خاطر از یادها فراموش شوند. خوشبختانه جناب ابطحی در این زمینه گام‌های خوبی را برداشته که امید می‌رود در آینده نیز شاهد تداوم این روند باشیم کاری که فدراسیون دوومیدانی هرگز آن را انجام نمی‌دهد.

حسام با اشاره به نتایج احتمالی دوومیدانی در المپیک توکیو گفت: حقیقت این است که احسان حدادی مصدومیت دارد و شاید نتواند مانند همیشه باشد. حسن تفتیان هم که در رقابت‌های مشهد نتوانست آن نتیجه دلخواه و مورد انتظار را کسب کند. با این شرایط فکر نمی‌کنم دوومیدانی بتواند در توکیو کار خاصی انجام دهد و انتظارات را برآورده کند. 3

نظر شما