ادموند بزیک:

یک سر و گردن از بحرین بالاتر هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۹۳۶۳
یک سر و گردن از بحرین بالاتر هستیم
پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی اول مقابل هنگ کنگ و دیدار امشب مقابل بحرین به نکات مختلفی اشاره کرد.

به گزارش برنا، ادموند بزیک در ابتدا گفت: همانطور که پیش از آغاز مسابقات می‌دانستیم، مهم‌ترین موضوع پیش‌روی تیم ملی کسب امتیازات کامل از هر چهار مسابقه است. خوشبختانه در بازی اول مقابل هنگ کنگ، فارغ از اینکه از نظر فنی چه شرایطی وجود داشت، با امتیاز کامل زمین را ترک کردیم.

او ادامه داد: اینکه می‌گویم فارغ از مباحث فنی، به این دلیل است که شیوع کرونا باعث شد که تیم ملی تدارک خوبی شامل انجام بازی دوستانه نداشته باشد. اگر تاثیر این اتفاقات را در نظر بگیریم، که از نظرم بسیار تاثرگذار بوده، به طور کلی بازی قابل قبولی برابر هنگ کنگ داشتیم.

"لژیونرهای خوبی در لیگ‌های مختلف داریم که اکثر آنها فصل موفقی داشتند" بزیک با اشاره به این موضوع بیان کرد: فکر می‌کنم این نکته مثبت تیم ماست و می‌تواند در این سه مسابقه پیش‌رو به تیم کمک کند اما به طور کلی در این سه بازی باقی‌مانده نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم و فقط کسب نتیجه مهم است.

او درباره دیدار امشب برابر بحرین گفت: درباره بازی با بحرین باید بگویم چون این تیم پیشینه خوبی ندارد و خاطرات خوبی از آنها نداریم، به نوعی همین موضوع حساسیت بازی را زیاد کرده است. بی شک آنها مثل اکثر تیم‌های غرب آسیا استاد بازی روانی هستند، پس باید با آرامش بازی کنیم و وارد مسایل حاشیه‌ای نشویم. به هرحال تغییر میزبانی از قبل رخ داده و با این وجود بازهم اتفاقاتی مثل تغییر زمین بازی تیم‌ها را رقم می‌زنند.

بزیک گفت: در بازی امشب باید از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. اگر لیست بازیکنان دو تیم را کنار یکدیگر بگذاریم، در نفرات یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم. برای کسب 3 امتیاز کافی است بازیکنان ما خودشان باشند. امیدوارم از بازی امشب و دو دیدار باقیمانده نیز به سلامت عبور کنیم و راهی مرحله نهایی انتخابی شویم.

نظر شما