جنگ مدعیان تا روز آخر ادامه دارد؛

مسیر مشترک سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی!

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۹۵۰۶
مسیر مشترک سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی!
نبرد سپاهان و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بیستم داغ و حساس شده است.

به گزارش برنا؛ لیگ برتر بیستم به هفته‌های پایانی نزدیک شده و تیمها به قهرمانی، کسب سهمیه و از آن سو به سقوط نزدیک شده‌اند تا در ادامه شاهد 7 و برای برخی از تیم ها 8 هفته نفس‌گیر در لیگ باشیم.

رقابت در بالای جدول داغ شده است. سپاهان، پرسپولیس، استقلال، گل گهر، آلومینیوم و تراکتور 6 تیم بالای جدول هستند که از بین این تیم ها همگی 23 بازی انجام داده اند و تنها استقلال است که 22 بازی برگزار کرده است.

سپاهان و پرسپولیس 48 امتیازی هستند و تقریبا می توان گفت اصلی ترین شانس های قهرمانی هستند چون بعد از این دو تیم، استقلال در رده سوم با 37 امتیاز قرار دارد و بعید است بقیه تیم ها هم بتوانند این اختلاف امتیاز را جبران کنند. بنابراین اصلی ترین مدعیان همین دو تیم هستند و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل یکی از این دو تیم قهرمانی لیگ را از آن خود خواهد کرد.

در واقع سپاهان و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند و نکته جالب در 7 دیدار پایانی دو تیم این است که یحیی و محرم در ادامه لیگ 4 رقیب مشترک خواهند داشت که از قضا 2 نفر از آنها استقلالی هستند، یکی دیگر پرسپولیسی است و دیگری ذوبی که سرنوشت لیگ بیستم تا حدودی به آنها گره خورده است. فولاد با جواد نکونام، ماشین سازی با علیرضا اکبرپور، پیکان با مهدی تارتار و ذوب آهن با مجتبی حسینی رقیبان مشترک سپاهان و پرسپولیس در راه قهرمانی خواهند بود.

در ادامه مسابقات لیگ سپاهان به ترتیب با فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، پدیده خراسان، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران بازی خواهد کرد.

پرسپولیس هم به ترتیب با مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، ماشین سازی تبریز، تراکتور تبریز و پیکان تهران دیدار می کند. با توجه به اینکه این دو تیم 4 رقیب مشترک دارند نمی توان گفت بازی های کدام تیم برای قهرمانی ساده است اما با توجه به اینکه پرسپولیس 6 ملی پوش در تیم ملی دارد و باید حدود یک ماه بدون ملی پوشان خود تمرین کند، کارش نسبت به سپاهان دشوارتر خواهد شد. ضمن اینکه احتمال مصدومیت مهره های کلیدی پرسپولیس در تیم ملی هم وجود دارد.

البته در این بین نباید تجربه ارزشمند یحیی گل محمدی را نادیده گرفت و از کنار آن به سادگی عبور کرد. هرچه باشد تجربه یحیی گل محمدی در عرصه مربیگری از محرم نویدکیا بیشتر است و محرم اگرچه تاکنون عملکرد فوق العاده ای در نخستین تجربه سرمربیگری اش داشته اما یحیی از او با تجربه تر است و همین آیتم سرمربی پرسپولیس کفه ترازو را به نفع قرمزها سنگین تر می کند.

با این حال باید صبر کنیم و ببینیم در پایان لیگ بیستم کدام تیم بر بام فوتبال ایران خواهد نشست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز