حسن حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کشتی ایران همیشه در المپیک تک ستاره داشته است/ به درخشش جوان‌ها امیدواریم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۹۵۱۰
کشتی ایران همیشه در المپیک تک ستاره داشته است/ به درخشش جوان‌ها امیدواریم
پیشکسوت کشتی کشور گفت: کشتی ایران همیشه در میادین المپیک تک ستاره داشته است.

به گزارش برنا؛ در روز سه شنبه یازدهم خرداد مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش (خانه پیشکسوتان ورزش) برگزار شد.

حسن حمیدی، پیشکسوت کشتی در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همه این افرادی که امروز در این مراسم حضور داشتند همیشه در خدمت ورزش بودند. اینکه حالا با پایان یافتن دوران قهرمانی مان در چنین مراسمی گردهم می آییم بسیار خوب است. در همه این سال‌ها و به ویژه از زمانی که دکتر ابطحی در صندوق حاضر شدند حمایت های خوبی از قهرمانان سابق ورزش به عمل آمده و می آید. امیدوارم همین روند ادامه یابد و افراد بیشتری بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

او درخصوص پیش بینی خود از نتیجه کشتی ایران در المپیک گفت: کشتی ایران همیشه در المپیک تک ستاره داشته است. این دوره هم این تک ستاره را داریم. البته که کشتی رشته رکوردی نیست و امیدواریم بازیکنان جوان ما بتوانند تاریخ سازی کنند و صاحب مدال شوند چرا که این پتانسیل را هم دارند. 3

نظر شما