رییس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

دوره دانش‌افزایی و مربیگری تورینگ و سافاری برای اولین‌بار در ایران برگزار می‌شود/ توسعه گردشگری هدفمند و ایمن و سفرهای طبیعت‌گردی هدف اصلی این دوره است

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۹۷۹۴
رییس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: استقرار در طبیعت، آشنایی با حیات وحش ایران و گونه‌های گیاهی و جانوری، اصول تورگردی و آشنایی با اقوام و عشایر کشور از اهداف مهم فدراسیون و کمیته آموزش برای برگزاری دوره دانش‌افزایی و مربیگری تورینگ و سافاری است.

به گزارش برنا، محمود لاهرودی درخصوص برگزاری دوره دانش‌افزایی و مربیگری تورینگ و سافاری اظهار داشت: این دوره دانش‌افزایی و کارآموزی برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این دوره توسعه گردشگری هدفمند و ایمن و سفرهای طبیعت‌گردی است. اعضای تورینگ و سافاری کل کشور و فعالین این حوزه می‌توانند از این دوره کلاس دانش‌افزایی استفاده کنند. قرار است در این دوره آموزش‌ هایی درخصوص استفاده از خودروهای دودیفرانسیل و نحوه برگزاری تورهای گردشگری و کویرگردی داده شود.

رییس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به دیگر اهداف فدراسیون از برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: استقرار در طبیعت، آشنایی با حیات وحش ایران و گونه‌های گیاهی و جانوری، اصول تورگردی و آشنایی با اقوام و عشایر کشور از دیگر اهداف مهم فدراسیون و کمیته آموزش برای برگزاری این دوره از کلاس‌هایی دانش‌افزایی است که توسط اساتید مجرب و مرتبط در دو روز آموزش داده خواهد شد.

لاهرودی گفت: بعد از برگزاری این دوره به متقاضیان مدرک کارآموز مربیگری اهدا می‌شود که به نوعی پیش نیاز مربیگری درجه 3 است و بعد از یک سال می‌توانند در این دوره نیز شرکت کنند.

نظر شما