از سوی کادر فنی؛

۱۴ بازیکن به اردوی تیم‌های ملی ساحلی دعوت شدند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۰۴۹۴
چهارده بازیکن به اردوی مشترک آماده‌سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال ساحلی کشور دعوت شدند.

به گزارش برنا، اردوی آماده سازی مشترک تیم‌های ملی والیبال ساحلی و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال کشور از بیستم خردادماه به میزبانی بندر انزلی آغاز می‌شود و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال به درخواست سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی، 14 بازیکن را به این اردو دعوت کرد تا خود را برای حضور شایسته در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک (تیم‌های ملی) و رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 19 و 21 سال آسیا آماده کنند.

آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی، رحمان رئوفی و علیرضا آقاجانی پنج بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی ساحلی هستند که تمرینات خود را زیر نظر آق محمد سلاق به عنوان سرمربی و پرویز فرخی به عنوان مربی پیگیری خواهند کرد.

عبدالخلیل سلجوقی (مربی بدنساز)، حسینعلی سلاق (آنالیزور) و حامد نژداغی به عنوان سرپرست اردو، ملی پوشان دعوتی را در این اردو همراهی می‌کنند.

مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک از چهارم تیرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت تا قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در المپیک توکیو دریافت کند.

گفتنی است بر اساس دستورالعمل جدید فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، بازیکنانی اجازه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک و المپیک توکیو را دارند که از سال 2018 تا کنون حداقل در شش تورنمنت مهم زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال شرکت کرده باشند.

همچنین در اردوی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی ابوالحسن خاکی زاده، آرمین کمی، سیدعلی طالب‌زاده، امیررضا زمانی، سینا شوکتی و رضا نقیبی‌زاده حضور خواهند داشت و سالار قلی پسندی، علی قربان پسندی و رضا روشن‌قلب نیز به عنوان بازیکنان رزرو این اردو در نظر گرفته شده‌اند.

تمرینات بازیکنان این تیم‌ها زیر نظر مازیار هوشمند و آرش رامسری به عنوان سرمربیان پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 تیرماه و زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و این رقابت‌ها حکم انتخابی جهان در قاره کهن آسیا را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز