محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بعید می‌دانم عربستان بتواند تیم ما را به چالش جدی بکشاند/ اثرات مثبت بازی‌های تدارکاتی را در جام جهانی شاهد بودیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۲۲۰۹
بعید می‌دانم عربستان بتواند تیم ما را به چالش جدی بکشاند/ اثرات مثبت بازی‌های تدارکاتی را در جام جهانی شاهد بودیم
مربی بسکتبال گفت: بعید می‌دانم عربستان بتواند تیم ما را به چالش جدی بکشاند.

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 در اردن به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه 84 بر 46 به پیروزی رسید.

محمدرضا اسلامی، مربی بسکتبال درباره نتیجه به دست آمده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان برای این پنجره از داخل مسابقات آمده بودند شرایط کاملا فرق داشت. در این پنجره واقعا بازیکنان فوق العاده ظاهر شدند و نشان دادند که اختلافی که بین بسکتبال قطر و ایران وجود دارد به چه علت است اما یکی از نکات مثبت این بازی امتیازگیری اکثر بچه ها بود در بازی های قبل عموما دو یا سه بازیکن بودند که فقط امتیاز آوری داشتند اما در این بازی با تمرکز بالا و بازی مناسب تقریبا 6 بازیکن ما برای تیم امتیاز گرفتند. در کنار این کادر فنی هم تمرکز خوبی داشت و از همه بازی گرفت.

او درخصوص دیدار با عربستان نیز گفت: فکر نمی کنم مشکلی برای برد مقابل عربستان داشته باشیم. البته شاید عربستان هم به دنبال این باشد که بخواهد مانند سوریه با دفاع زون تیم را به چالش بکشد اما با توجه به وضعیتی که از تیم در بازی مقابل قطر دیدیم امید می رود در این بازی هم پیروز زمین مسابقه را ترک کنیم.

اسلامی با اشاره به مشخص شدن برنامه تیم ملی جهت حضور موفق در المپیک توضیح داد: با توجه به شرایطی که کووید 19 در جهان به وجود آورده برگزاری بازی های دوستانه برای همه کشورها دشوار شده است اما همانطور که تاثیر این بازی های تدارکاتی را در جام جهانی دیدیم، این بار هم بازی با برخی تیم ها می تواند برای آماده سازی تیم ملی مفید باشد. ژاپن، اسپانیا و آرژانتین تیم های خوبی هستند و قطعا می توانیم بازی های خوبی را شاهد باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز