در آستانه بازی بزرگ امشب؛

دردسرهای این پرسپولیسی برای تیم ملی ایران!

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۲۷۰۳
دردسرهای این پرسپولیسی برای تیم ملی ایران!
ستاره پرسپولیسی تیم ملی فوتبال عراق یکی از نفرات شاخص حریف ایران محسوب می‌شود که می‌تواند دردسرهایی را برای تیم ملی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ علاوه بر حساسیت های امتیازی و نتیجه بازی امشب ایران و عراق این دیدار از جذابیت ویژه دیگری برخوردار است که بدون شک این جذابیت در جایی است که بشار رسن برابر ملی پوشان ایران به میدان می رود.

در حالی که در یکی دو روز اخیر اخبار متفاوتی درخصوص مصدومیت بشار رسن، ستاره ملی پوش عراق برای بازی با ایران به گوش می رسد، شواهد و قرائن از این حکایت دارد که ستاره پرسپولیسی حریف ایران مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش ندارد و برای دیدار امشب در ترکیب اصلی تیم ملی عراق به میدان می رود.

در این راستا تقابل بشار با بازیکنان ایران که بعضا با تعدادی از آنها در پرسپولیس همبازی بوده از جذابیت های ویژه ای برخوردار است و می تواند دوئل های تماشایی را بین رسن و ملی پوشان ایران در این دیدار رقم بزند.

بشار به واسطه حضور 5 ساله اش در پرسپولیس و لیگ ایران شناخت خوبی از مهره های ایرانی تیم ملی دارد. البته در مقابل مهره های تیم ملی ایران نیز این ستاره تیم ملی عراق را به خوبی می شناسند و راه های مهار قابلیت های خوب رسن را می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز