محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی شانس دارند/ حاشیه نباشد استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۳۱۵۹
پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی شانس دارند/ حاشیه نباشد استقلال  حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت
بازیکن سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: در لیگ برتر فوتبال رقابت برای قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان پیگیری می‌شود اما برای کسب سهمیه رقابت بین تیم‌های زیادی است که این موضوع می‌تواند بازی‌های باقی‌مانده را تماشایی کند.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: متاسفانه شرایط کرونایی بازی های تیم ملی را به تعویق انداخت و بازی های 2020 نوجوانان تا سال 2023 به تعویق افتاد. با توجه به تعویق 3 ساله برنامه ها رده سنی تیم های پایه هم تغییر می کند و باید منتظر آخرین تغییرات در این زمینه باشیم.

مربی تیم نوجوانان در ادامه گفت: تمرینات این تیم فعلا تعطیل است اما اگر شرایط به گونه ای فراهم شود که تمرین داشته باشیم می تواند در مسائل انگیزشی برای نفرات تیم تاثیرگذار باشد.

مهدوی با اعلام اینکه لیگ امسال با سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد تاکید کرد: در بالای جدول رقابت جذابی بین تیم ها به وجود آمده است که می تواند در هفته های پایانی دیدنی تر هم دنبال شود. به نظر من رقابت برای قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان پیگیری می شود اما برای کسب سهمیه رقابت بین تیم های زیادی است که این موضوع می تواند بازی های باقی مانده را تماشایی کند. در مجموع فکر می کنم در لیگ برتر امسال شرایط خوبی بر بازی ها حکمفرما بود و معتقد هستم سپاهان و پرسپولیس بیشتر از دیگر تیم های بالای جدول در کورس مدعی قهرمانی قرار دارند.

بازیکن سابق سرخابی‌ها درخصوص شرایط تیم استقلال هم تاکید کرد: حواشی مدتی است این تیم را اذیت می کند. اگر مشکلات حاشیه ای برطرف شود استقلال می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مهدوی در پایان با اشاره به قرعه کشی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: با قرعه کشی مرحله یک چهارم شاهد برگزاری بازی های جذابی خواهیم بود که بدون شک دربی سرخابی ها در این جام می تواند یکی از زیباترین بازی های این رقابت ها باشد، دیداری که با توجه به شرایط و انگیزه های دو تیم پیش بینی نتیجه اش خیلی سخت خواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز