کار در مرحله نهایی دشوارتر می‌شود؛

درخشان: ۲۳ ستاره در بحرین داشتیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۳۶۸۱
درخشان: ۲۳ ستاره در بحرین داشتیم
پیشکسوت فوتبال کشورمان می‌گوید ما یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ را در اختیار داریم.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید درخشان درخصوص صعود تیم ملی به دور مرحله نهایی رقابت های جام جهانی قطر گفت: خدا را شکر تیم ملی موفق شد عراق را شکست دهد و بدون اما و اگر به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند. به تمام بچه های تیم و مردم عزیز ورزش دوست کشورم تبریک می گویم. با توجه به فشاری که روی بازیکنان و کادر فنی بود توانستند کار بسیار شایسته ای را در منامه انجام دهند. ما یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ را در اختیار داریم. نمی‌خواهم از این صعود حماسه بسازم، اما با توجه به سابقه بحرین و همچنین شرایط پیش آمده بر سر ماجرای ویلموتس تیم ملی کار سختی را در منامه آن هم در برابر بحرین و عراق داشت.

او در ادامه اضافه کرد: یادمان نرود در مرحله نهایی کار سخت تری داریم. تیم هایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی که مدعی حضور در جام جهانی هستند در این مرحله حضور دارند. در باد این صعود نخوابیم و از همین فردا برای دور نهایی برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی با تقدیر از حمایت های فدراسیون درخصوص تیم ملی فوتبال گفت: هدف اول فدراسیون جدید، صعود تیم ملی به دور نهایی جام جهانی بود که خوشبختانه همه عوامل فدراسیون فوتبال در این مسیر سخت دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا این امر مهم اتفاق بیفتد. از همین جا به همه آنها یک دست مریزاد جانانه می گویم.

درخشان خاطرنشان کرد: قطعا تیم ملی نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتری دارد چرا که بازی‌های مرحله بعد سخت‌تر است و باید طوری آماده شویم که شرایط یکسانی با دیگر تیم‌ها داشته باشیم. در هر صورت بازیکنان تیم ملی با کسب 4 پیروزی پیاپی در آن شرایط سختی که در منامه حاکم بود، کار فوق العاده ای انجام دادند و بنظرم تیم ملی فوتبال ایران 23 ستاره در بحرین داشت.

نظر شما