محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال دربی را ببرد قهرمان جام حذفی خواهد شد/ سبک بازی تیم رحمتی حُسن بزرگی برای آبی‌ها است

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۴۶۹۸
استقلال دربی را ببرد قهرمان جام حذفی خواهد شد/ سبک بازی تیم رحمتی حُسن بزرگی برای آبی‌ها است
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر در مرحله یک چهارم حذفی پرسپولیس را شکست دهد قهرمانی‌اش مسجل خواهد بود.

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: استقلال بعد از تعطیلات طولانی مدت لیگ باید دوباره وارد مسابقات شود. بازی با پدیده هم بازی جالبی است چون سرمربی این تیم یک استقلالی سابق بوده و تقابل او با تیم سابقش جذاب خواهد بود. رحمتی هم امسال با وجود مشکلات زیادی که داشته توانسته نتایج خوبی بگیرد. پدیده هم مثل اغلب تیم های لیگ برتری مشکلات مالی و مدیریتی داشته اما با این حال عملکرد خوبی داشته است.

او ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ایران معضلی وجود دارد که همواره بازیکنان باید از حق خود کوتاه بیایند چون هرگز نمی توانند مبلغ قرارداد خود را به صورت کامل دریافت کنند بلکه یا باید سالها دنبال مطالبات خود باشند یا اینکه در آخر قراردادشان را ببخشند. این هم از بزرگی فوتبالیست های ایرانی است که همیشه از حق خود می گذرند اما هرگز ندیده ایم باشگاهی به بازیکنی پولی بیشتر از قراردادش بدهد.

مهرانپور با اشاره به مشکلات استقلال گفت: مشکلات زیادی استقلال را احاطه کرده اما هنوز توقعات زیادی از استقلال وجود دارد. استقلال بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و می تواند سهمیه بگیرد. برای بازی با پدیده هم اگرچه نفراتی مثل قایدی و دیاباته حضور ندارند اما استقلال آنقدر بازیکن خوب دارد که بتواند جای خالی این نفرات را پرکند.

مهرانپور با اشاره به سبک بازی تیم سیدمهدی رحمتی گفت: پدیده جزو آن تیم هایی است که با وجود نداشتن ستاره و کم تجربگی تدافعی بازی نمی کند و این یک حُسن بزرگ برای استقلال است. تیم هایی که مقابل استقلال تدافعی بازی کنند و عقب زمین جمع بشوند کار را برای این تیم سخت می کنند اما وقتی تیمی تهاجمی بازی کند استقلال هم می تواند فرصت های بیشتری به دست بیاورد.

او ادامه داد: لیگ حدود سه ماه تعطیل بوده و باید دید مجیدی در این مدت از نظر مرور کارهای تاکتیکی و ریکاوری جسمی و روحی بازیکنان چه کارهایی انجام داده است. البته لیگ امسال هم خیلی فرسایشی و طولانی شده و نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه کار دشواری است.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به دربی جام حذفی گفت: فلسفه جام حذفی همین است و هر قرعه ای ممکن است نصیب تیم ها شود. وقتی تیمی به دنبال قهرمانی در جام حذفی است باید همه تیم ها را ببرد. به نظرم استقلال اگر در مرحله یک چهارم حذفی پرسپولیس را شکست دهد قهرمانی اش مسجل خواهد بود. 4

نظر شما
پرونده ویژه