پرسپولیس- تراکتور؛

پوکر تیم گل‌محمدی یا جام کلیدی برای تراکتور؟!

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۵۲۲۴
پوکر تیم گل‌محمدی یا جام کلیدی برای تراکتور؟!
پرسپولیس و تراکتور ماه‌ها پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در فصل فوتبالی گذشته، امشب در استادیوم آزادی جدال تماشایی سوپرجام فصل قبل را برگزار می‌کنند.

به گزارش برنا؛ پس از گذشت ماه ها از قهرمانی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی این دو تیم امشب در شرایطی ویژه جدال سوپرجام را برگزار می کنند، دیداری که پیروزی در آن قهرمانی شیرین و روحیه بخشی را برای یکی از این دو تیم به ارمغان خواهد آورد.

جدال سوپرجام فصل قبل در حالی برگزار می شود که این دیدار قرار بود ماه ها قبل انجام شود اما فشردگی بالای بازی های لیگ از یک سو، حضور این دو تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همین طور بازی های حساس تیم ملی باعث شد برگزاری این دیدار بارها به تعوبق بیفتد اما در نهایت قرمزهای تهران و تبریز امشب به میزبانی تهران روبروی هم می ایستند تا در پایان این دیدار یکی از این دو تیم جام مهمی را بالای سر ببرند.

این دو تیم در شرایطی برابر هم به میدان می روند که تیم ها در مقایسه با زمانی که در لیگ و جام حذفی فصل قبل عنوان قهرمانی را از آن خود کردند تغییرات زیادی را داشته اند که این موضوع برای تراکتوری ها به مراتب بیشتر از پرسپولیس بوده است. از تغییر سرمربی تراکتور گرفته تا نفرات شاخصی که سهم ویژه ای در قهرمانی تراکتور در جام حذفی داشتند اما حالا در این تیم جایی ندارند.

از بین نفراتی که در حال حاضر در عضویت این دو تیم هستند چهره های سرشناسی بازی حساس در سوپرجام را از دست داده اند. تراکتوری ها در شرایطی به تهران آمده اند که ستاره های سرشناسی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را به دلیل برخی مشکلات با مدیران و مربیان تیم شان در اختیار ندارند. این در حالی است که پیمان بابایی تنها مصدوم اردوی قرمزهای تبریزی محسوب می شود که با وجود حضور در تمرینات اخیر تراکتور، از نظر بدنی و آمادگی فردی امکان همراهی تیمش مقابل پرسپولیس را ندارد. این در حالی است که مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی نیا که سوغات تیم ملی برای سرخ ها بود باعث شده این دو ملی پوش پرسپولیس شانسی برای حضور در این دیدار نداشته باشند. ضمن اینکه فرشاد فرجی مدافع راست پرسپولیس نیز به علت محرومیت انضباطی مربوط به اتفاقات دربی قادر نیست در این بازی برای تیم گل محمدی به میدان برود.

با توجه به خستگی ناشی از حضور در تیم ملی برای چند بازیکن پرسپولیس این اتفاق دور از ذهن نیست که کادر فنی پرسپولیس به تعدادی از ملی پوشان خود استراحت داده و از آنها در ترکیب اصلی قرمزها استفاده نکند تا بدین ترتیب پیش بینی ترکیب جدید برای پرسپولیس در این دیدار چندان دور از ذهن نباشد. این در حالی است که پرسپولیسی ها که رقابت جدی و شانه به شانه ای را با سپاهان در لیگ برتر دارند، در نظر دارند شرایطی را در این دیدار اجرا کنند تا در مسیرشان تا قهرمانی در لیگ برتر با خطراتی مثل محرومیت و مصدومیت مواجه نشوند.

آخرین تقابل پرسپولیس و تراکتور در دور رفت لیگ بیستم در حالی در تبریز برگزار شد که شاگردان یحیی گل محمدی که در آن روزهای تلخ عزادار فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند بودند موفق شدند با تک گل تماشایی سیدجلال حسینی برد دلچسبی را در خانه حریف به دست بیاورند و حالا پس از چند ماه دوباره روبروی هم می ایستند.

پرسپولیس که با کسب 3 قهرمانی در سوپرجام پرافتخارترین تیم ایران در این زمینه محسوب می شود در تلاش است با عبور از سد تیم رسول خطیبی و شاگردانش در کسب سوپرجام پوکر کرده و دست نیافتنی تر از قبل شود.

دیدار سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 19/50 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.  3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز