لیگ برتر فوتبال؛

دست بسته استقلال برای رویارویی با تیم رحمتی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۵۳۱۱
دست بسته استقلال برای رویارویی با تیم رحمتی
سرمربی استقلال برای دیدار با پدیده شرایط سختی دارد.

به گزارش برنا؛ استقلال فردا باید در یکی از حساس ترین بازی های لیگ مقابل پدیده به میدان برود. تیمی که سرمربیگری آن برعهده سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال است که امسال اولیم تجربه سرمربیگری خود را سپری می کند. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که تیم رحمتی نمی تواند رقیب دردسرسازی برای استقلال باشد اما همین تیم چند وقت پیش گل گهر پرستاره امیر قلعه نویی را شکست داد و در مشهد هم پرسپولیس را متوقف کرد. رحمتی با وجود اینکه ستاره ای در تیمش ندارد و اوضاع مدیریتی و مالی باشگاه هم جالب نیست اما تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. تیم او در بازی رفت هم به رغم شکست، فوتبالی تهاجمی و قابل قبول ارایه داد بنابراین استقلال کار ساده ای مقابل پدیده ندارد.

از طرف دیگر آنچه که شرایط را برای استقلال دشوارتر می کند، اوضاع این تیم و غیبت 7 بازیکن است. وضعیت چند مهره کلیدی استقلال در آستانه بازی با پدیده مبهم است. در درون دروازه رشید مظاهری با تیم تمرین نکرده و حضورش در بازی دوشنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر رشید تمرین کند که طبعا بازی می کند اما در غیر این صورت حسینی به میدان می رود. در خط دفاعی احتمالا مجیدی بار دیگر از سه مدافع میانی بهره می برد و نادری و وریا نقش پیستون چپ و راست را بازی خواهند کرد. میلیچ هم جزو کسانی است که به نوعی بلاتکیف است و خیلی ها می گویند تمرکز لازم را به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش ندارد.

استقلال در این دیدار قطعا فرشید اسماعیلی، احمد موسوی و داریوش شجاعیان را ندارد که از این سه نفر فقط غیبت اسماعیلی مهم است که او هم با باشگاه اختلاف مالی دارد. در خط حمله هم اوضاع استقلال مساعد نیست. دیاباته هنوز به تهران نیامده و دیروز هم از استانبول به پاریس برگشت و قطعا بازی با پدیده را از دست داده است. قایدی هم که بعد از پایان اردوی تیم ملی برای مرخصی و استراحت به دبی رفته بود به ایران برگشته اما ظاهرا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با صنعت نفت از دیدار با پدیده محروم است و دست فرهاد مجیدی برای این بازی حساس واقعا خالی است.

استقلال در حال حاضر با یک بازی کمتر 11 امتیاز از سپاهان و پرسپولیس عقب است و هیچ چاره ای جز غلبه بر پدیده ندارد اما مشکلات زیادی دارد و احتمالا با چند غایب مهم به مصاف پدیده می رود هرچند که پدیده هم تیم پرمهره ای نیست و حتی اگر استقلال با 5 غایب هم به مصاف تیم مشهدی برود بازهم از تیم رحمتی پرمهره تر است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز