طهمورث حیدری:

همدلی کادر فنی و بازیکنان عامل اصلی موفقیت تیم ملی فوتبال شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۸:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۵۴۷۷
همدلی کادر فنی و  بازیکنان عامل اصلی موفقیت تیم ملی فوتبال شد
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید عزیزی خادم تعامل خوبی بین فدراسیون و مسئولین ارشد کشور ایجاد کرد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استانها درخصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی در بحرین گفت: بازیکنان ما با ارائه عملکرد مناسب در منامه قدرتشان را بر حریفان تحمیل کردند. بنظرم همدلی بازیکنان عامل اصلی موفقیت تیم ملی شد. بچه ها بعد از 10 سال توانستند عراق را شکست بدهند. همچنین درمنامه مقابل بحرین (میزبان) طلسم شکنی کردند و با صدرنشینی در گروه به مرحله نهایی صعود کردند و تیم ملی فوتبال به جایگاه اصلی خودش دست پیدا کرد.

رئیس کمیته امور استانها با اشاره به حمایت های بوجود آمده درباره تیم ملی اظهار داشت: تمام اعضای فدراسیون به این نکته مهم آگاه بودند که در خردادماه تیم ملی فوتبال کشورمان بازیهای حساسی پیش رو دارد و آینده فوتبال به نتایج این بازیها گره خورده است. با توجه به شرایط سخت اقتصادی فدراسیون فوتبال، با همت شهاب الدین عزیزی خادم، تعامل خوبی از نظر مالی بین فدراسیون و مسئولین ارشد کشور ایجاد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بیان کرد: به دلیل اهمیت اجرای دقیق برنامه های تیم ملی، رئیس فدراسیون شخصا در کنار تیم حضور داشت و پیگیر مسائل کادر فنی و بازیکنان بود. البته در سنوات قبل هم این موضوع وجود داشته اما آنچه مسلم است، این موضوع برای عزیزی خادم از اهمیت بالایی برخوردار است. پرداخت به موقع پاداش ها، تعهد و اجرای قراردادهای کادر فنی کاملا این نکته را برای همگان روشن کرده است.

رئیس کمیته امور استانها در پایان خاطر نشان کرد: با عملکردی که از ملی پوشان در این چهار مسابقه دیدیم و روحیه ای که از این بازیکنان سراغ دارم، بی شک تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند تا به مسابقات جام جهانی قطر 2022 راه پیدا کنند و در مقابل تیمهای سطح بالای دنیا خط و نشان بکشند.

نظر شما