ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خیلی زود از پرسپولیس رفتم/ کسی فکرش را نمی‌کرد مدعی شویم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۵۷۲۰
خیلی زود از پرسپولیس رفتم/ کسی فکرش را نمی‌کرد مدعی شویم
سنگربان تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: زمان لازم را در اختیار نداشتم و زود از تیم پرسپولیس جدا شدم.

ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آمار و عملکرد فوق‌العاده‌اش درون دروازه شاهین و ثبت 16 کلین‌شیت در 28 بازی اظهار داشت: فصل خوبی برای من و خط دفاع مان بود و با کمک کلیه اعضای تیم توانستیم روند خوبی را در بازی هایمان داشته باشیم و نتایج خوبی را به دست آوریم. کلین شیت در 16 بازی به تیم کمک زیادی کرده و امیدوارم با کمک مدافعان و کار تیمی باز هم روند خوبی را در نتیجه گیری داشته باشیم و در نهایت بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

او در ادامه گفت: شاهین ابتدای فصل 12 روز مانده به آغاز مسابقات بسته شد و با توجه به کمبود زمان برای آماده سازی کسی فکر نمی‌کرد که این تیم در جمع مدعیان قرار بگیرد اما برخلاف تصور شاهین در حال حاضر با قرار گرفتن در رتبه پنجم شانس بازگشت مجدد به لیگ برتر را دارد و باید از زحمات اعضای کادر فنی به خصوص فراز کمالوند تشکر کنیم که موفق شدند تیم خوب و منسجمی را جمع کنند تا بتوانیم در ادامه شخصیت حضور در جمع مدعیان را داشته باشیم. در نیم فصل دوم با داود مهابادی و تقویت تیم، نتایج خوبی را گرفتیم و حضور او نیز تاثیر زیادی این داشت که بتوانیم مدعی صعود باشیم.

صادقی درباره تاثیر حضور و حمایت هواداران برای تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر عنوان کرد: تماشاگران و هواداران پرشور و خونگرمی داریم و حضور هواداران مان در 4-5 بازی خانگی بدون شک تاثیر زیادی می توانست برای ما داشته باشد. در حال حاضر برخی هواداران با حضورشان در تمرینات به ما روحیه می دهند و ما از آنها انرژی می گیریم.

گلر اسبق تیم پرسپولیس درباره زمان حضورش در سرخ‌پوشان به خبرنگار برنا گفت: بازی در پرسپولیس احتیاج به زمان و جا افتادن با شرایط تیم دارد اما زمان لازم را در اختیار نداشتم و زود از پرسپولیس جدا شدم. در بازی های آخر که برای پرسپولیس بازی کردم عملکرد خوبی داشتم اما در نهایت ادامه همکاری با پرسپولیس مسیر نشد. در هر صورت به حضورم در تیم افتخار می کنم و تلاش می کنم با تلاش دو چندان بتوانم در آینده دوباره در لیگ برتر حضور پیدا کنم.

او درخصوص لیگ برتر بیستم و رقابت برای قهرمانی در آن تاکید کرد: رقابت در لیگ برتر جالب شده و من فکر می کنم در این فصل، پرسپولیس و سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارند. 3/5

نظر شما