استقلال تهران- پدیده خراسان؛

این دعوا خانوادگی است!

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۶
این دعوا خانوادگی است!
دو تیم استقلال و پدیده عصر امروز در دیداری جذاب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش برنا؛ استقلال امروز در دیدار عقب افتاده هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف پدیده می رود. آبی پوشان تهرانی در شرایطی پا به این دیدار می گذارند که اوضاع چندان مناسبی ندارند.

مشکلات مالی استقلال به اوج رسیده و در روزهای اخیر بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به دلیل دریافت نکردن مطالبات سر تمرینات حاضر نشده اند. البته مشکلات مالی، تنها نگرانی فرهاد مجیدی در آستانه بازی با پدیده نیست و او برای بازی امروز تقریبا نیمی از نفرات اصلی  را در اختیار ندارد. رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان قطعی استقلال در بازی هستند، ضمن آنکه مهدی قایدی هم علیرغم اینکه اعلام شده محروم نیست چون در تمرینات یک هفته اخیر استقلال حضور نداشته به احتمال زیاد مقابل پدیده به میدان نمی رود و آرمان رمضانی و ارسلان مطهری دو مهاجم اصلی استقلال در بازی خواهند بود.

استقلال در حال حاضر با 37 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم هایی مثل گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در تعقیب شاگردان فرهاد مجیدی هستند و استقلال می تواند با پیروزی در دیدار مقابل پدیده فاصله امتیازاتش با این دو تیم را افزایش دهد. در آن سوی میدان پدیده شرایط نسبتا خوبی دارد. شاگردان سیدمهدی رحمتی در ایام تعطیلات لیگ برتر بازی‌های دوستانه پرشماری را انجام دادند و سرمربی این تیم با انجام بیش از 5 مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ استان، تلاش کرد تا بازیکنان تیمش را در شرایط مسابقه حفظ کند.

پدیده ای ها بدون مصدوم از بازی‌های دوستانه گذر کردند تا با آمادگی بالا و در شرایط ایده‌آل مهیای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال شوند و حالا کادر فنی پدیده دست بازی برای انتخاب ترکیب 11 نفره و هم‌چنین ذخیره‌های خود دارد چرا که برخلاف استقلال که غایبان پرشماری دارد، پدیده‌ای‌ها نه مصدوم و نه محرومی برای جدال با استقلال دارند و با تمام قوا آماده رویارویی با شاگردان فرهاد مجیدی هستند. قطعا چهره ویژه این دیدار سرمربیان دو تیم هستند که در استقلال با همدیگر همبازی بوده و هر دو هم بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته اند.

این اولین تقابل مهدی رحمتی با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی است که یکی از اتفاقات جالب این بازی خواهد بود و باید دید رحمتی که فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان شهرخودرو اجازه برد را به تیم فرهاد مجیدی نداد، این بار هم از همبازی و مربی سابقش امتیاز خواهد گرفت یا نه. البته رحمتی در دیدار دور رفت استقلال و پدیده بازی را به تیم محمود فکری واگذار کرد.

این دیدار تقابل جالب دیگری هم دارد. امین قاسمی‌نژاد در نقل و انتقالات زمستانی فاصله زیادی تا استقلالی شدن نداشت اما نهایتا دو باشگاه با یکدیگر به توافق نرسیدند تا قاسمی‌نژاد در شهرخودرو ماندنی شود. هر دو تیم به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند و همین نکته می تواند تقابل فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی را جذاب تر کند. مجیدی برای ماندن در جمع مدعیان کسب سهمیه فقط به برد فکر می کند و رحمتی هم می خواهد در اولین تجربه سرمربیگری اش نتایج آبرومندانه ای کسب کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز