مرتضی سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ناک اوت شدن میرهاشم فقط یک اتفاق بود/ هادی‌پور دور از انتظار ظاهر شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۵۸۷۸
ناک اوت شدن میرهاشم فقط یک اتفاق بود/ هادی‌پور دور از انتظار ظاهر شد
مربی تکواندو گفت: ناک اوت شدن میرهاشم فقط یک اتفاق بود.

مرتضی سلطانی، مربی تکواندو درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در بخش بانوان واقعا نتایج خوب و امیدوار کننده بود. امیدوارم این نتایج سرآغازی باشد برای کسب سکو و مدال‌های جهانی، به هر جهت به مربیان حوزه زنان تبریک می‌گویم و خوشبختانه در این بخش عملکرد قابل قبولی داشتیم. این نتایج نشان دهنده پیشرفت در برنامه ریزی در این مسیر است.

او ادامه داد: در آن سوی ماجرا بخش مردان کمتر از حد انتظار ظاهر شد. ناک اوت شدن میرهاشم یک اتفاق بود هرچند نباید این ضربه را می خورد ولی به هر صورت برای هر کسی ممکن است این اتفاق در مسابقات رخ بدهد ولی توقع من از آرمین هادی پور بیشتر از اینها بود. حریفی که هادی پور را برد در بازی بعد به محسن رضایی باخت. البته من از شرایط اردوها و وضعیت آسیب دیدگی آرمین اطلاع کافی را ندارم و باید کادر فنی در این باره نظر بدهد اما در مجموع نه سروش احمدی و نه مهران برخورداری هیچ یک نتوانستند آن انتظارات موجود را برآورده کنند.

سلطانی خاطرنشان کرد: حضور المپین‌ها در این مسابقات ریسک بزرگی بود اما گویا به خاطر قرعه المپیک کادر فنی مجبور بوده که المپیکی ها را هم به این مسابقات ببرد. در هر صورت المپیک توکیو را در پیش داریم و امیدوارم قبل از هر چیز بازیکنان در تورنمنت لبنان بتوانند رنک خود را بهتر کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی را در توکیو شاهد باشیم.

کارشناس تکواندو گفت: پس از المپیک هم مسابقات قهرمانی جهان را داریم که بسیار حائز اهمیت است. باید برای این رویداد بزرگ و مهم دست به تغییرات به ویژه در اوزان سنگین بزنیم. سجاد مردانی برای ما در قهرمانی آسیا مدال طلا گرفت که ممنویم از او اما در این وزن به خوبی پشتوانه سازی نشده است. البته سعید رجبی هست ولی با حاشیه هایی که دارد نتوانست پشت سجاد قرار بگیرد. علی نجفی و نادعلی جزو بازیکنان خوبی هستند که در لیگ هم خوب ظاهر شدند و امیدوارم در آینده به همه این نفرات فرصت بدهیم تا خودشان را ثابت کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز