جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فتح سوپرجام سرآغاز قهرمانی‌های بعدی پرسپولیس خواهد بود/ عبور از این تیم کار هر تیمی نیست

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۵۹۵۹
فتح سوپرجام سرآغاز قهرمانی‌های بعدی پرسپولیس خواهد بود/ عبور از این تیم کار هر تیمی نیست
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس اتفاق خوبی را با این قهرمانی رقم زد.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: پرسپولیس اتفاق خوبی را با این قهرمانی رقم زد و حالا این تیم با روحیه بهتری برای موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی تلاش می کند.

او در ادامه درخصوص روند دیدار سوپرجام تاکید کرد: دو تیم در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه دادند و در نهایت پرسپولیس با استفاده از تجربه خوبش و توان فنی بالایی که داشت پیروزی را به دست آورد و قهرمانی شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی در نیمه اول در حالی آغاز شد که تراکتوری ها با اندیشه های تدافعی که داشتند چشم به ضدحملات دوخته بودند و راه های نفوذ پرسپولیس را با دفاع چند لایه شان بسته بودند. در نیمه دوم شرایط بیشتر به نفع پرسپولیس بود و این تیم با سرعت دادن به بازی و استفاده از خلاقیت بالایی که نفرات این تیم دارد، موفق شد از سد دفاع چند لایه تراکتور عبور و با حرکت تماشایی و زیبای عیسی آل کثیر به گل برسند. در ادامه پرسپولیس با هوشیاری کار کرد و اجازه خودنمایی را از حریف گرفت و موفق شد پیروزی دلچسبی را رقم زده و اولین جام را در سال 1400 به دست بیاورد.

شاه‌محمدی با اشاره به روند خوب بازیکنان پرسپولیس در این دیدار به خبرنگار برنا گفت: همه بچه ها خوب بودند و ملی پوشان با وجود اینکه سخت از بازی های تیم ملی به ترکیب اضافه شده بودند، نمایش فوق العاده ای داشتند. به نظرم در این دیدار عیسی و نورالهی کم نقص بودند و جزو بهترین های پرسپولیس محسوب می شدند.

او در پایان عنوان کرد: مهار و عبور از این پرسپولیس کار هر تیمی نیست و من قول می دهم این تیم پس از جشن قهرمانی در سوپرجام برای لیگ، جام حذفی  و همین طور لیگ قهرمانان آسیا مهیا می شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز