پس از فتح سوپرجام؛

کار سخت پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ!

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۶۲۸۳
کار سخت پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ!
پرسپولیس بعد از فتح سوپرجام در حالی خود را برای لیگ برتر آماده می‌کند که در اولین دیدار خود باید به مصاف مس رفسنجان برود.

 به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی که پس از فتح سوپرجام روحیه خوبی به دست آورده‌اند، این هفته باید در رفسنجان مهمان مس این شهر باشند و بازی حساسی را برگزار کنند. پرسپولیس در کورس قهرمانی با سپاهان است و به هیچ وجه نمی‌خواهد امتیازات حساس بازی های باقیمانده را از دست بدهد. پرسپولیسی‌ها در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی با تک گل جلال حسینی در نیمه دوم از سد مس رفسنجان گذشتند اما حالا کار سختی در خانه حریف دارند.

مس رفسنجان بعد از باخت پرگل مقابل سپاهان و حرف و حدیث هایی که در آن بازی ایجاد شد، مقابل مدافع عنوان قهرمانی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد و شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند یقه پرسپولیس را در شهر خود بگیرند. پرسپولیس بعد از تقابل با مس رفسنجان هم باید بازی برگشت خود را مقابل گل گهر و شاگردان امیر قلعه‌نویی در تهران برگزار کند. همان طور که می دانید پرسپولیس در بازی رفت 5 گل به گل گهر سیرجان در خانه حریف زده بود.

در این راستا شنیده می شود در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان یحیی گل محمدی قصد دارد دوباره از زوج اصلی خط حمله پرسپولیس یعنی آل کثیر و مغانلو استفاده کند و عالیشاه احتمالا نیمکت نشین می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز