مهرداد عبدی:

اعتماد به نفس خوبی داریم/ کاش فوتبال ۹۰ دقیقه بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۶۲۹۴
اعتماد به نفس خوبی داریم/ کاش فوتبال ۹۰ دقیقه بود
هافبک دفاعی سایپا از عملکرد تیمشان دفاع می‌کند و می‌گوید بدشانسی مهم‌ترین عامل عدم نتیجه‌گیری آنها بوده است.

به گزارش برنا؛ مهرداد عبدی درباره شرایط سایپا در وقفه لیگ برتر گفت: بعد از آخرین بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم شرایط مان بهتر شد و اعتماد به نفس بچه ها بالا رفت. تمرینات بسیار مناسبی انجام دادیم و امیدوارم تیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرد و سایپا را به جایگاهی که حقش است برسانیم و از این منطقه خطر جدا شویم و بالا بیایم.

او درمورد دیدار با صنعت نفت آبادان که روز جمعه برگزار خواهد شد ادامه داد: صنعت نفت تیم‌ خوبی است و در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته بود ولی با شروع نیم‌فصل دوم نتوانست نتایج خوبی بگیرد و فکر می کنم الان ۷,۸ است هفته بردی نیاورده و شرایط خوبی ندارد ولی آنها در زمین خودشان بازی دارند و آبادان شرایط آب و هوایی خاص خود را دارد و خیلی گرم است. ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم که دست پر از زمین بیرون بیاییم و  انشاالله که بتوانیم سه  امتیاز را بگیریم تا در جدول شرایط‌مان بهتر شود.

هافبک نارنجی پوشان درمورد اینکه سایپا در ۷ بازی باقی مانده بود چه نتایجی کسب می‌کند و در انتها چه جایگاهی نصیبش می شود، گفت: نظر خودم این است که سایپا تحت هیچ شرایطی سقوط نمی‌کند و اگر کمی خوش شانس باشیم در این ۷ هفته جایگاهمان را بهتر می کنیم.

او درخصوص اینکه علت عدم نتیجه‌گیری سایپا در بازی‌های اخیر چه بوده این گونه توضیح می‌دهد: ما تیم جوانی داریم. یک سری بی‌تجربگی ها بود و بدشانسی هم آوردیم و در ۳ بازی در دقیقه ۹۰ گل خوردیم. در بازی هایی که می توانستیم ببریم مساوی شد یا مساوی بود تبدیل به باخت شد. داشتن ۱۰ امتیاز بیشتر می‌توانست شرایط ما را در جدول خیلی بهتر کند ولی به نظر خودم ما امسال از ابتدای فصل هم فوتبال خوبی بازی کردیم و هم شرایط خوبی داشتیم و اگر خوش شانس بودیم این اتفاقات نمی افتاد. گذشته ها گذشته و باید به آینده نگاه کنیم. انشالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

عبدی درمورد اینکه از زمان هدایت سایپا توسط فراز کمالوند نتایج خوبی تا به الان گرفتند افزود: در بازی با ماشین سازی در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و بازی برد را مساوی کردیم ولی در این مدت هم خوب بازی کردیم و هم نتایج خوبی گرفتیم و در بازی قبلی توانستیم فولادی را شکست دهیم که در آسیا یقه همه تیم ها را گرفته بود و خدا را شکر توانستیم پیروز شویم  و اوضاع مان را بهتر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز