حسن رحیمی:

فصل بعد هم می‌خواهیم فینالیست شویم/ رعد پدافند یک مجموعه کامل بود که به نتیجه رسید

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۶۴۱۲
فصل بعد هم می‌خواهیم فینالیست شویم/ رعد پدافند یک مجموعه کامل بود که به نتیجه رسید
سرمربی تنیس روی میز باشگاه رعد پدافند هوایی کاشان گفت: ما فصل بعد بازهم جزو مدعیان خواهیم بود و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم چرا که هدفمان است.

حسن رحیمی، سرمربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر که منجر به نایب قهرمانی تیمش شد اظهار داشت: مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار فرسایشی بود و طول کشید. با این وجود خدا را شکر با پیگیری‌های صورت گرفته این فصل را به اتمام رساندیم. ما از اول هم گفته بودیم که هدفمان رسیدن به فینال است و خدا را شکر برای اولین بار این اتفاق برای باشگاه رعد پدافند هوایی رخ داد.

وی در ادامه افزود: می‌توانستیم اول هم بشویم اما در بازی رفت فینال مقابل تیم فراسنج ما در یکی از بازی‌های دوبل شکست خوردیم که انتظارش را نداشتیم. اگر در آن مسابقه به برتری می‌رسیدیم در مجموع سه بر سه می‌شد اما 4-2 شکست خوردیم و در دیدار برگشت کمی تمرکز و انگیزه بازیکنان ما کمتر شد چرا که برای قهرمانی باید تیم قدرتمند فراسنج را پنج بر یک از پیش رو برمی‌داشتیم. اما بازهم ما از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم. از مسوولان تیم آقایان محمد صانعی(مدیر کل باشگاه  رعد پدافند هوایی ارتش)، داود رضایی(مدیر فنی باشگاه رعد پدافند هوایی کاشان) و رضا قلیچی(سرپرست تیم رعد پدافند هوایی) تشکر می‌کنم که شرایط را به بهترین شکل فراهم کردند تا ما بتوانیم با خیال راحت بازی‌های خود را به انجام برسانیم و به فینال برسیم. ما یک مجموعه کامل بودیم که به نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی کاشان درخصوص سطح برگزاری بازی‌ها خاطرنشان کرد: سطح بازی‌ها با فصول قبل فرق داشت و آن هم به خاطر عدم حضور تیم پتروشیمی بود. این تیم هر ساله نفرات ملی‌پوش را به خدمت می‌گرفت و عنوان قهرمانی را مال خود می‌کرد اما عدم حضور این تیم در مسابقات این فصل باعث شد تا تعادلی بین تمام تیم‌ها برقرار شود. به قول آقای عالمیان این فصل اولین سالی بود که هیچ تیمی به برتری 6 بر صفر نرسید. 

او درباره حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون افشین نوروزی در کنار نفرات جوان‌تر در تیمش بیان داشت: خدا را شکر امسال هارمونی خوب یدر تیم ما به وجود آمده بود. تلفیق بسیار خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان داشتیم. افشین نوروزی که معرف همه است. او چندین سال کاپیتان تیم ملی ما بوده و هر جایی که نیاز به برد داشتیم توانست با نبوغ و توانایی خود ما را به برتری برساند. در این جور مواقع بازیکنان جوان‌تر تحت تاثیر جو موجود نمی‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند و بازیکنانی چون افشین نوروزی به کار می‌آیند. باید از مهره‌های جوان تیمم تشکر ویژه داشته باشم. بازیکنان 20 ساله‌ای مانند امین احمدیان و علی اکبر شعاری در تیم ما حضور داشتند. سروش احمدی‌نیا از رده سنی جوانان کنار ما بود. محمد اصلمند و علیرضا بیگدلی نیز نمایش قابل قبولی داشتند. در کنار این‌ها مربی و همکار خوبی چون هادی صبحی زحمات زیادی را به دوش کشید.

وی درباره اینکه آیا پتروشیمی فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر گفت: خیلی اطلاع دقیقی ندارم اما جسته و گریخته شنیده‌ام که می‌خواهند تیمداری کنند. ما شاکله اصلی خود را حفظ خواهیم کرد و میعاد لطفی به همراه میلاد عابدینیان هم به جمعمان اضافه خواهند شد. این باعث می‌شود تا تیممان اوضاع قابل قبولی داشته باشد. ما بازهم جزو مدعیان خواهیم بود و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم چرا که هدفمان است.

سرمربی رعد پدافند هوایی کاشان درباره ماندن یا نماندن افشین نوروزی برای فصل بعد تصریح کرد: افشین امسال به صورت افتخاری کنار ما بازی کرد و ماندن یا نماندنش بستگی به خودش دارد. اگر بماند ممنون‌دار و قدردانش هستیم و اگر نماند برایش آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنیم.

رضایی در پایان درباره تیمداری باشگاه رعد پدافند هوایی در رشته تنیس روی میز اذعان داشت: من خودم به شخصه از مسوولان رعد پدافند تشکر می‌کنم که در تنیس روی میز تیمداری می‌کنند. می‌خواهم به جای تیمداری بگویم سرمایه‌گذاری چرا که با یک ماجرای برد-برد طرف هستیم. هم ورزشکاران و قهرمانان ما بهترین دوران ورزشی خود را در پادگان پشت سر نمی‌گذارند و هم تیم رعد پدافند از این فرصت استفاده خواهد کرد. در اینجا سعی می‌کنیم با نگاهی حرفه‌ای قهرمانان این کشور را برای حضور در جبهه‌ی ورزش آماده کنیم. این جای قدردانی دارد و بازیکنان ما هم قدر این فرصت را می دانند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند برای تنیس روی میز کشورمان در مجامع بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز