استقلال تهران ۲- پدیده خراسان صفر

برتری استقلال در شب خاص ورزشگاه آزادی/ آبی‌پوشان ۴۰ امتیازی شدند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۶۴۳۰
برتری استقلال در شب خاص ورزشگاه آزادی/ آبی‌پوشان ۴۰ امتیازی شدند
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پدیده خراسان از ساعت 19:15 دقیقه امروز در دیداری معوقه از هفته 21 لیگ برتر به مصاف هم رفتند که استقلال توانست با 2 گل به پیروزی برسد و در جدول رده بندی 40 امتیازی شود.

نخستین حرکت رو به جلو توسط استقلال در دقیقه 4 صورت گرفت و ارسلان مطهری با وجود عبور از میلاد فراهانی موفق نشد از زاویه بسته توپ را برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از گذشت 30 دقیقه، همچنان بازی با روند متعادلی پیگیری می‌شد و فرصت قابل توجهی روی دروازه هیچکدام از تیم‌ها ایجاد نشد. در دقیقه 35 حرکت خطرناک بازیکنان پدیده با شوت کریمی از کنار دروازه به بیرون رفت و یک دقیقه بعد نیز دریبل جعفری با ضربه بد او راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد. با این حال خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه 2+45 از سوی استقلال ایجاد شد اما ضربه سر ارسلان مطهری توسط علی نعمتی از روی خط دروازه بیرون آورده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

200

شروع نیمه دوم با ورود مهدی قایدی و پاس گل این بازیکن به آرمان رمضانی همراه بود که مهاجم استقلال در دقیقه 48 با شوت سرکش خود از پشت محوطه جریمه، دروازه فراهانی را گشود و استقلال را پیش انداخت. در دقیقه 51 مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی، موقعیت خطرناکی را روی دروازه پدیده خلق کرد که توپ یک قدم از پای دانشگر جلوتر بود و فراهانی آن را تبدیل به کرنر کرد. در دقیقه 54 محمدرضا فلاحیان با شوت از راه دور، فشار را از روی تیمش برداشت و حسینی را به واکنش وا داشت که این ضربه در چارچوب نبود. در دقیقه 62 ارسلان مطهری در موقعیتی مناسب از مقابل محوطه شش قدم شوت محکم خود را روانه دروازه کرد که فراهانی با نوک پای راست خود، جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت و آن را به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد باز هم دروازه پدیده تهدید شد که ضربه سر مرادمند توسط قاسمی‌نژاد از روی خط دروازه به کرنر رفت.

در دقیقه 84  برق ورزشگاه به یک باره قطع شد و نورافکن‌ها خاموش شدند تا ورزشگاه در تاریکی فرو برود.  بعد از گذشت حدود 5 دقیقه این مشکل برطرف شد  اما بعد از دو، سه دقیقه باز هم یکی از نورافکن‌ها خاموش شد ولی داور بعد از مشورت با ناظر بازی، تصمیم به ادامه مسابقه گرفت. بازی بعد از گل استقلال آرام تر دنبال شد ولی شاگردان رحمتی دست بردارد  نبودند و دقیقه 10+90 ضربه نعمتی در داخل محوطه جریمه به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و دروازه حسینی باز نشد. در دقیقه 16+90 باز هم شوت سرکش بازیکن پدیده بعد از دخالت حسینی به تیر افقی دروازه استقلال خورد این توپ در بازگشت با پاس گل مطهی به قایدی رسید و او هم در موقعیت تک به تک دروازه پدیده را گشود و تیمش را به گل دوم رساند تا آبی پوشان به بردی دلچسب دست پیدا کنند.

داور: کمیل غلامی

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (90 - آرش داجلیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (46- مهدی قایدی)، وریا غفوری (46- محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پدیده خراسان: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (59- حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (59- صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (59- حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (83- محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (69- احمد الجبوری) و عرفان معصومی.

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز