مهدی علی‌نژاد:

نیکخواه بهرامی یکی از ورزشکاران پرافتخار ایران است/ همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۶۹۲۰
نیکخواه بهرامی یکی از ورزشکاران پرافتخار ایران است/ همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود دارد
معاون وزیر ورزش وجوانان اظهارداشت: همدلی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و در کنار فدراسیون ها هستیم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

به گزارش برنا، دکتر مهدی علی‌نژاد بعد از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درخصوص انتخاب پرچم دار کاروان ایران در توکیو اظهار داشت: تبریک می گویم انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو چون یکی از ورزشکاران پرافتخار ما است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به صحبت های مطرح شده در جلسه ستاد عالی بازی‌ها گفت: طبق مصوبه قبل ستاد قرار شد که درخصوص پرداخت ها به المپین‌ها هر ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شده ۱۸ ماه کامل مبلغی که از قبل تعیین شده را دریافت کند.

وی افزود: در جلسه ستاد همچنین درخصوص سفر کاروان ورزشی ایران و تمهیداتی که برای آنها درنظر گرفته شده صحبت شد. تا به الان ۶۳ سهمیه قطعی گرفتیم و پیش بینی ما این است که تا ۶۵ سهمیه نیز شود و این تلاش یک کار تیمی است که در شرایط کرونایی و با همه تحریم ها ورزش کشور نسبت به قبل موفق تر عمل کرده است.

دکتر علی‌نژاد خاطرنشان کرد: همدلی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و در کنار فدراسیون ها هستیم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

نظر شما
پرونده ویژه