محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ بازی در جام جهانی راحت نیست/ مشکل تیم ‌ملی فوتسال نداشتن دیدار تدارکاتی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۶۹۲۹
هیچ بازی در جام جهانی راحت نیست/ مشکل تیم ‌ملی فوتسال نداشتن دیدار تدارکاتی است
کاپیتان سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران گفت: هیچ بازی در مسابقات جام جهانی راحت نخواهد بود.

محمد کشاورز، کاپیتان سابق تیم ‌ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم‌ ملی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل تیم‌ ملی نداشتن بازی های تدارکاتی است. هرچند برنامه‌ریزی شده بود که هم دیدار تدارکاتی با ژاپن داشته باشیم و هم تورنمنت صدرا را به میزبانی خودمان ولی هر دو متاسفانه لغو شد. با این اوصاف قطعا بزرگترین دغدغه تیم‌ ملی روند آماده‌سازی آن است چرا که فقط با تمرین خالی نمی‌توان یک تیم آماده داشت.

او درخصوص دیدار تدارکاتی با بلاروس توضیح داد: آن چیزی که من شنیده بودم قرار بود تیم ملی 7 بازی دوستانه قبل از اعزام به جام‌ جهانی داشته باشد اما فعلا که اکثر بازی ها لغو شدند و 2 بازی با بلاروس هم قطعا نمی‌تواند کمک چندانی به تیم کند. بلاروس تیم خوبی است ولی 2 بازی چندان مناسب نیست.

کشاورز درباره نتیجه احتمالی ایران در جام جهانی گفت: ارزیابی هر کسی از گروه بندی مسابقات متفاوت است. باید کلی به ماجرا نگاه کرد چون در جام جهانی هیچ بازی راحت نیست. تیمی که می‌خواهد مدعی باشد و روی سکو برود نباید به این فکر کند که قرار است مقابل چه تیم‌هایی بازی کند. برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، تیم با تجربه‌ای داریم و امیدوارم نتایج خوبی را شاهد باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز