محمد ابراهیم امامی:

۴ کشتی‌گیر اعزامی به جام علی‌اف، راهی جام یاشاردوغو شدند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۷۰۸۴
۴ کشتی‌گیر اعزامی به جام علی‌اف، راهی جام یاشاردوغو شدند
محمد ابراهیم امامی گفت: 4 کشتی گیر که قرار بود به جام علی اف اعزام شوند، راهی جام یاشاردوغو شدند.

به گزارش برنا، محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: علیرغم پیگیری های فراوان از سوی فدراسیون کشتی به دلیل وجود برخی مشکلات شخصی و دانشجویی، فرآیند دریافت روادید ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم و عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم برای حضور در جام علی اف روسیه با تأخیر مواجه و در نهایت ویزا برای این نفرات صادر نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کشتی گیران می بایست در این رقابت ها بعنوان چرخه ی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی 2021 نروژ شرکت می کردند، فدراسیون تصمیم گرفت این نفرات را به جام یاشاردغو اعزام کند.

سخنگوی فدراسیون تصریح کرد: بنا بر این فدراسیون کشتی رایزنی های های خود را به جهت دریافت فوری پاسپورت کشتی گیران از سفارت انجام و در نهایت شب گذشته موفق شد تا مدارک کشتی گیران را دریافت نماید.

امامی افزود: همچنین با توجه به لزوم انجام چرخه ی انتخابی، فدراسیون تصمیم گرفت تا حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم نیز، به دلیل رقابت با بهمن تیموری، راهی جام یاشاردوغو شود.

وی گفت: با تمهیدات و پیش بینی هایی که فدراسیون کشتی انجام داد، بلافاصله بلیط این چهار کشتی گیر برای حضور در جام یاشاردغوی ترکیه تهیه شد و صبح امروز همراه با سایر نفرات راهی استانبول شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز