اخلاقی:

شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایده آل است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۷۴۱۱
شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایده آل است
مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: کشتی گیران ایران ۲ تورنمنت گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش برنا؛ حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی کشورمان  بیان کرد: وضعیت تیم ملی کشتی خدا را شکر خوب است و هفتمین روز از سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی برای حضور در المپیک توکیو در حال انجام است.

 

اخلاقی درباره برنامه های تیم ملی بیان کرد: هفته گذشته ۲ تورنمنت مهم را پشت سر گذاشتیم و در وزن های ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برای مسابقات المپیک را اعزام کردیم که مدعیان به فینال مسابقات رسیدند و نتایج در جام لهستان و البته ترکیه قابل قبول بود. در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه پایان تیم ۱۵ نفره ایران که در ۸ وزن شرکت کرده بود، توسط سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری و رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز و حسین اسدی در اوزان ۵۵ و ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد در اوزان ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. در مسابقات ترکیه هم عنوان سوم را کسب کردیم. نفرات ملی پوش برای مسابقات المپیک انتخاب شده اند و امیدواریم خوش بدرخشند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: در تورنمنت هایی که حضور پیدا کرده ایم از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط قابل قبولی داشتیم و در فاز پرفشار تمرینی هستیم. امیدواریم در روزهای المپیک کشتی گیران شرایط بسیار مطلوبی داشته باشند.

برنامه خط اول هرروز ساعت ۱۴ به غیر از جمعه ها از رادیو ورزش پخش می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز