علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی سوپرجام انگیزه پرسپولیس را دوچندان کرد/ دفاع تیم گل‌محمدی فراتر از آسیا است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۷۴۶۶
قهرمانی سوپرجام انگیزه پرسپولیس را دوچندان کرد/ دفاع تیم گل‌محمدی فراتر از آسیا است
مدافع سابق پرسپولیس گفت: ساختار دفاعی پرسپولیس در حد بین‌المللی است و فراتر از ایران و آسیا کار می‌کند. در بازی های این تیم شاهد هستیم که همه بازیکنان تیم در زمین در کار دفاعی مشارکت دارند و دفاع کردن در پرسپولیس به 4 مدافع حاضر در زمین محدود نمی‌شود.

علیرضا محمد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در سوپرجام و تاثیر این اتفاق در آینده این تیم اظهار داشت: پرسپولیس مسیر خوبی را که داشته است، همچنان ادامه می دهد و با این سبک و سیاقی که در پیش گرفته در تمام جام های پیش رویش مدعی اصلی محسوب می شود.

او افزود: در بازی اخیر پرسپولیس برابر تراکتور و در حالی که چند بازیکن ثابت این تیم به دلایل مختلف در ترکیب اصلی حضور نداشتند، این تیم شرایط خوبی را در طول بازی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با پیروزی برابر تراکتور جام دیگری را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده و با روحیه بهتری نسبت به قبل برای پنجمین قهرمانی متوالی اش آماده شود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر روح بزرگی به نام روح قهرمانی را بیشتر از قبل حس می کند و این روحیه خوب باعث می شود هیچ سدی نتواند مانع از تداوم روزهای خوب برای این تیم شود.  در حال حاضر جدا از شرایط فنی و فوتبالی و هارمونی که در تیم وجود دارد، همدلی فوق العاده ای در تیم حکمفرما است به طوری که شاهد بوده ایم حتی اگر پرسپولیس چند بازیکن اصلی اش را به هر دلیلی همراه نداشته باشد نفرات دیگر به خوبی خلا آنها را پر می کنند و کادر فنی بابت غیبت ستاره هایش کمترین نگرانی را احساس خواهد کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص عملکرد خط دفاع این تیم به خبرنگار برنا گفت: ساختار دفاعی پرسپولیس در حد بین المللی است و فراتر از ایران و آسیا کار می کند. در بازی های این تیم شاهد هستیم که همه بازیکنان تیم در زمین در کار دفاعی مشارکت دارند و دفاع کردن در پرسپولیس به 4 مدافع حاضر در زمین محدود نمی شود. دفاع تیمی پرسپولیس معمولا از خط جلو و زمین حریف آغاز می شود و این شیوه دفاعی باعث می شود در نهایت تیم  با بهترین بازده دفاعی شرایط خوبی را در برابر حریفان از نظر حفاظت از دروازه خودی روبرو شود.

او ضمن بررسی شرایط تک تک مدافعان اصلی پرسپولیس تاکید کرد: در منطقه چپ با حضور وحید امیری شرایط خوب بود چرا که او با توجه به تجربه و کیفیت فوتبالی خوبی که دارد علاوه بر کارهای دفاعی در برنامه های تهاجمی هم موفق عمل می کند و توانسته شرایط خوبی را داشته باشد، ضمن این که سعید آقایی هم در اولین فصل حضورش در پرسپولیس هر زمان که در زمین حضور داشته نمایش خوبی را از خود ارائه داده است. در جناح راست هم در غیاب سیامک  نعمتی مسوولیت ویژه ای برعهده مهدی شیری است که می تواند با هوشیاری بالا و تمرکز خوبی که دارد، مهره ای مثمرثمر برای پرسپولیس باشد.

محمد ادامه داد: در قلب خط میانی حضور سیدجلال باتجربه و محمدحسین کنعانی زادگان با انگیزه وضعیت خوبی را شاهد هستیم و هر دو آنها جزو بهترین ها و امتحان پس داده ها در فوتبال ایران محسوب می شوند.

مدافع سال های گذشته پرسپولیس در خصوص بازی این در برابر مس رفسنجان گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ به تمام امتیازات بازی های باقی مانده اش احتیاج دارد و این دیدار را نیز باید با پیروزی پشت سر بگذارد. بچه ها در حال حاضر در شرایطی بسر می برند که هیچ تیمی نمی تواند برابرشان قد علم کند. به نظر مس هم نمی تواند برابر پرسپولیس مقاومت زیادی داشته باشد و ان شا اله که تیم با سه امتیاز کامل به تهران برمی گردد و یک گام دیگر به جام پنجم نزدیک تر می شود. شاید خیلی ها بخواهند به هر نحوی شده مانع قهرمانی پرسپولیس شوند اما به طور حتم دراین مسیر نمی توانند موفق شوند. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز