یادداشت؛

دیگر مدت‌هاست هواداران اسمی از فتح‌الله‌زاده نمی‌آورند/ اگر زندانی در کار باشد به خاطر پرونده باز در سازمان بازرسی است نه یاوه‌گویی!

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۷:۳۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۷۸۰۸
دیگر مدت‌هاست هواداران اسمی از فتح‌الله‌زاده نمی‌آورند/ اگر زندانی در کار باشد به خاطر پرونده باز در سازمان بازرسی است نه یاوه‌گویی!
فتح‌الله‌زاده به‌رغم انتقاداتی که نسبت به وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ابراز می‌کند بارها با واسطه تراشی سعی کرده در استقلال صاحب منصب شود.

به گزارش برنا؛ بیش از یک سال است که هواداران استقلال نامی از فتح‌الله‌زاده نمی‌آورند و عملکرد ۱۶ روزه او و فرار از زیر بار مسئولیتی که در اواخر سال 98 به او واگذار شد و نتوانست حتی از پس جزئی کوچک از این مسئولیت برآید کافی بود تا هوادار بداند پشت این شوآف‌های رسانه‌ای هیچ چیزی نیست.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق استقلال، بار دیگر برای جلب توجه توجه هواداران استقلال (و شاید دولت آتی!!) صبح امروز گفتگویی انجام داد و وزارت ورزش را به تبعیض میان استقلال و پرسپولیس متهم کرد!

فتح‌الله‌زاده که پیش از این 4 بار (75 تا 82، 86 تا 87، 89 تا 93 و یک مقطع 16 روزه در سال 98) مدیرعامل استقلال بود، همچنان شهوت قدرت و شهرت از وجودش زبانه می‌کشد و هر از گاهی با انجام مصاحبه در نشریات، سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌های اقماری‌ خود در پی جلب توجه است و در این میان بارها سعی کرده با هدف قرار دادن وزارت ورزش و جوانان نزد نمایندگان مجلس و برخی مسئولان دیگر برای خود وجهه‌ای دست و پا کند اما تاکنون این همه تلاشش بی‌ثمر بوده و حتی مورد تمسخر هواداران استقلال قرار گرفته است.

او به‌رغم انتقاداتی که نسبت به وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ابراز می‌کند بارها با واسطه تراشی سعی کرده در استقلال صاحب منصب شود و وقتی در اواخر سال 98 تلاش‌هایش به ثمر نشست و مدیریت استقلال را به دست گرفت تنها دو هفته دوام آورد و به دلیل مشکلات و بدهی‌ها، که بسیاری از آن‌ها حاصل مدیریت خودش بوده است، فرار را بر قرار ترجیح داد و به بهانه بیماری کرونا استقلال را به امان خدا رها کرد این در حالیست که مدیر بعد از او نه تنها همه بدهی را به راحتی پرداخت کرد بلکه استقلال همان فصل را با تسویه حساب کامل و بدون ریالی بدهی به پایان رساند.

فتح‌الله‌زاده تاکنون چندین بار مدعی شده در همان مدت وزارت ورزش و جوانان در کارش دخالت می‌کرد اما هیچ‌گاه نگفت که این دخالت کجا بوده؟ و اگر چنین بود چرا بیماری را بهانه کرد و نگفت به دلیل دخالت ها فرار می کند؟ حتی نمی گوید چرا زمانی که وزارت ورزش و جوانان از او خواسته بود تنش زایی نکند درصدد برکناری مدیر رسانه‌ای وقت، که مورد تایید سرمربی تیم بود، برآمد و اگر فشار هواداران نبود با این اقدام کل سیستم تیم را بهم می ریخت؟

او چرا از فایل صوتی‌اش درباره فرهاد مجیدی و عزم جزمش برای اخراج سرمربی وقت تیم در همان مدت کوتاه نمی‌گوید؟

مدیرعامل اسبق استقلال چرا از بدهی‌های چند ده میلیاردی‌اش که هنوز گریبان استقلال را رها نکرده نمی‌گوید؟ و چرا نمی‌گوید در همان زمان کدام تیم توانایی خرج 60 میلیاردی را داشت که او چنین می‌کرد؟ چرا نمی گوید بلایی که سر استقلال با خاصه خرجی ها آوردند این باشگاه را تا آستانه فروپاشی و ورشکستگی برد و اگر دولت تدبیر و امید نبود و با ایجاد منابع درآمدی بدهی های باقیمانده از دوره "حاج فتل" را پرداخت نمی کرد امروز استقلال در همان رتبه های 12، 13 قرار داشت که در زمان فتح الله زاده و رفقایش بود؟

شما چه با پول بیت‌المال و چه از جیب این و آن میلیاردها بدهی برای استقلال به جای گذاشته‌اید که تاوان آن را هنوز که هنوز است مدیران این باشگاه و هوادارانش پس می‌دهند!

او که دست خود را پیش گرفته و می‌گوید حاضر است به خاطر حرف‌هایش به زندان برود چرا از پرونده بازش در سازمان بازرسی کشور نمی‌گوید؟ چرا نمی‌گوید اگر زندانی هم در کار باشد به‌خاطر این پرونده اش است نه انتقادات سطحی و خودشیرینی‌هایش برای دولت آتی؟!

کسی که آخرین بار برای حضور در استقلال تنها برنامه و راهکارش برای اداره تیم فروش ساختمان باشگاه و کمپ مرحوم ناصر حجازی بود چرا امروز به‌گونه‌ای حرف می‌زند که گویی تنها منجی این تیم و دلسوز آن است در حالی‌که بسیاری از هواداران واقعی این تیم می‌دانند شما تنها به منفعت خود و برای ارضای شهوت قدرت و شهرت دم از استقلال می‌زنید و دیگر مورد تایید قشر زیادی از هواداران و پیشکسوتان نیستید.

استقلال این روزها بیش از هر چیزی به همدلی و آرامش نیازمند است و شما دقیقا جزو افرادی هستید که همواره در چنین برهه‌هایی درصدد سلب این آرامش و همدلی از استقلال هستید. برای یک بار هم که شده آستین همت بالا بزنید و اگر واقعا دلسوز این تیم هستید به مدیران وقت آن کمک کرده و راهکار مناسب ارائه دهید نه این‌که فقط به تبلیغ خودتان بپردازید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز