علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ به شایعات توجهی نداریم، به بازیکنان‌مان اعتماد داریم

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۷۸۲۳
حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ به شایعات توجهی نداریم، به بازیکنان‌مان اعتماد داریم
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در آستانه دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است که امسال هم برای قهرمانی تلاش می کند. این تیم نائب قهرمان آسیا و تیمی موفق در فصول اخیر لیگ برتر محسوب می شود و با قهرمانی در سوپرجام با روحیه خوبی برابر ما قرار می گیرد ولی ما هم حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس نیستیم و با تمام قوا برای موفقیت در این دیدار تلاش می کنیم.

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط مس رفسنجان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم. تیم ما در تعطیلی لیگ نهایت استفاده را از این فرصت داشت و چند بازی دوستانه و تدارکاتی را با تیم های لیگ یکی و لیگ برتری داشتیم تا  نقاط ضعف و قوت مان را بررسی کنیم. در حال حاضر هم آماده ایم تا با شرایط خوبی که داریم در ادامه بازی های مان در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنیم.

او در ادامه تاکید کرد: تعطیلی که برای لیگ برتر رخ داد، به نوعی به سودی برای ما تمام شد. ضمن این که مصدومان مان به شرایط بازی و حضور در تمرینات گروهی رسیدند این زمان فرصت خوبی بود که به لحاظ فنی وضعیت مان را بهبود ببخشیم.

علیزاده با اشاره به برخی شائبه ها که پس از دیدار مس برابر سپاهان رخ داد، به خبرنگار برنا گفت: ما به این مسائل توجهی نداریم و به تیم و بازیکنان مان اعتماد کامل داریم و تمام تلاش مان را به کار می گیریم که در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

او با تاکید بر بازی مهمی که مس در برابر پرسپولیس پیش روی دارد، تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است که امسال هم برای قهرمانی تلاش می کند. این تیم نائب قهرمان آسیا و تیمی موفق در فصول اخیر لیگ برتر محسوب می شود و با قهرمانی در سوپرجام با روحیه خوبی برابر ما قرار می گیرد ولی ما هم حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس نیستیم و با تمام قوا برای موفقیت در این دیدار تلاش می کنیم.

معاون فنی باشگاه مس در پایان گفت: تیم ما برای دیدار برابر پرسپولیس از انگیزه های بالایی برخوردار است و مطمئن باشید نه به دنبال ضدفوتبال هستیم و نه بازی بسته و می خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز