پیام تبریک مهدی علی نژاد پس از کسب سهمیه المپیکی شناگر ایرانی

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۷۹۹۵
پیام تبریک مهدی علی نژاد پس از کسب سهمیه المپیکی شناگر ایرانی
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه شناگر ایران برای بازی های المپیک توکیو را تبریک گفت.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مهدی علی نژاد با انتشار پیامی کسب سهمیه «مهرشاد افقری» شناگر ایرانی برای حضور در بازی های المپیک توکیو را به جامعه ورزش و اهالی رشته مفرح شنا تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکریم که نتایج تلاش جوانان پرافتخار ایران اسلامی و مجموعه ورزش کشور در فرآیند کسب سهمیه ها ، همچنان با موفقیت همراه است و حتی در رشته شنا هم که آخرین بار برای المپیک 2008 سهمیه ورودی بدست آورده بودیم ، بار دیگر این اتفاق رخ داد و رشته شنا هم به کاروان ورزشی کشورمان افزوده شد .

این سهمیه با ارزش را به «مهرشاد افقری» عزیز

شناگر خوب کشورمان که مراحل رشد و پیشرفت را از رده های سنی پایه و در قالب آکادمی ها سپری کرده است، مربیان این ورزشکار ، مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و جامعه ورزش کشور صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم روند موفقیت های او همچنان استمرار یابد و برای این ورزش که در قالب آموزه های دینی ما هم قرار دارد ، بدرخشد .

اکنون در آستانه رویداد عظیم المپیک برای تک تک ورزشکارانی که تاکنون سهمیه ورودی بدست آورده اند ، آرزوی سلامتی و درخشش دارم و ان شالله این روزهای منتهی به این رویداد مهم هم با خوبی و موفقیت برای این عزیزان سپری شود .

مهدی علی نژاد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز