مس رفسنجان صفر- پرسپولیس تهران یک

عبدی تعویض طلایی گل‌محمدی/ پرسپولیس از رفسنجان به صدر رفت

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۸۰۳۹
عبدی تعویض طلایی گل‌محمدی/ پرسپولیس از رفسنجان به صدر رفت
تیم فوتبال پرسپولیس تهران حریف خود را مغلوب کرد.

به گزارش برنا؛ دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس تهران از ساعت 19:15 امروز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی به پیروزی رسید و با کسب 51 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

پرسپولیس در همان ابتدا زنگ خطر را به صدا در آورد. پاس شهریار مغانلو به مقابل محوطه شش قدم با ضربه زمینی عیسی آل‌کثیر به بیرون رفت. دقایقی بعد حرکت انفرادی سلیمانی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و شوت او به سمت دروازه لک، توسط سیدجلال حسینی سد شد و به دروازه نرسید. در دقیقه 23 این بار عیسی آل‌کثیر برای مهدی ترابی موقعیت‌سازی کرد که ضربه ترابی از دهانه محوطه شش قدم به اوت رفت. در دقیقه 36 پاس در عمق عالیشاه و نفوذ مغانلو به سمت دروازه مس، با برخورد او با مدافع مس، متوقف و مغانلو نقش بر زمین شد. نه تنها داور در این صحنه اعتقادی به خطا نداشت، بلکه به علت تمارض به مغانلو کارت زرد نشان داد اما بعد از مشورت با کمک داور، از تصمیم خود بازگشت و با پس گرفتن کارت زرد مغانلو، پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس خطا گرفت. با این حال پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و بازیکنان مس سعی داشتند داور را متقاعد به پس گرفتن تصمیم خود کنند که در نتیجه حامد نورمحمدی به علت اصرار بیش از حد کارت زرد گرفت. سرانجام ضربه ایستگاهی در دقیقه 42 زده شد که توپ به خط دفاعی مس برخورد کرد و سیدجلال حسینی اعتقاد به پنالتی داشت تا کار داور برای اداره این بازی سخت‌تر هم شود. در نهایت بازی با معدود موقعیت‌های نافرجام دو تیم، در نیمه نخست بدون گل تمام شد.

400

نیمه دوم با بازی مالکانه پرسپولیس ادامه داشت. شاگردان یحیی گل محمدی در تلاش بودند با ارائه بازی فیزیکی در میانه میدان و پلی‌های کوتاه و بلند به مهاجمان خود بتوانند آنها را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حملات پرسپولیس در حالی ادامه پیدا می‌کرد که مسی‌ها در زمین خود نیز سعی داشتند فوتبال رو به جلو انجام دهند آنها توانستند با پاس‌های بلند مدافعان پرسپولیس را وادار به عقب نشینی کنند. عیسی آل کثیر که با مصدومیت از ناحیه انگشت در ترکیب میهمان قرار گرفت در دقیقه خود را به مهدی عبدی داد تا مهاجم جوان پرسپولیس در کنار مغانلو قرار بگیرد. حملات پرسپولیس با آمدن عبدی و حضور پررنگ عالیشاه پشت سر مهاجمان ادامه داشت. شاگردان یحیی که با بازی تاکتیکی مسی‌ها غافلگیر شدند سعی داشتند با ارسال‌های بلند به گل برسند بالاخره در دقیقه 79 روی پاس عمقی بی نقص عالیشاه به مهدی عبدی به گل رسیدند. میزبان پس از این گل حملات پردامنه ای را روی دروازه حامد لک ایجاد کرد که مهم‌ترین آن با ضربه سر محمد قاضی در دقیقه 84 با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا شاگردان یحیی به سه امتیاز حساس این بازی برسند. پرسپولیس با این پیروزی 51 امتیازی شد تا در صدر جدول قرار گیرد. مس نیز 28 امتیازی ماند تا برای تعیین جایگاه خود منتظر نتایج بقیه بازی‌های هفته بیست و چهارم باشد.

داور: جواد رحیم‌زاده

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی‌ صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده (86- مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد آوخ (83- قائم اسلامی‌خواه)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی (83- محمد قاضی).

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (90- محمد شریفی)، عیسی آل‌کثیر (63- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (88- احمد نورالهی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز