استقلال تهران ۲- گل‌گهر سیرجان صفر

دشت ۳ امتیاز در ۱۹ دقیقه/ استقلال در تعقیب صدرنشینان باقی ماند

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۸۰۶۸
دشت ۳ امتیاز در ۱۹ دقیقه/ استقلال در تعقیب صدرنشینان باقی ماند
تیم فوتبال استقلال تهران برابر حریف خود پیروز شد.

به گزارش برنا؛ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌ گهر سیرجان امشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید تا جایگاه این تیم با 43 امتیاز در رده سوم تثبیت شود.

استقلال در نیمه اول بازی برتری از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 13 روی ارسال ضربه ایستگاهی با ضربه سر محمدحسین مرادمند به گل نخست رسید. در این صحنه علیرضا حقیقی اعتقاد داشت که ضربه مرادمند را پیش از ورود به دروازه مهار کرده اما زاهدی‌فر، داور بازی چنین اعتقادی نداشت تا گل نخست استقلال به ثمر برسد. در ادامه نمایش صحنه آهسته گل نشان داد که تصمیم داور درست بوده است. پس از این گل دوباره استقلال صاحب موقعیت شد که روی حرکت انفرادی مهدی‌پور در داخل محوطه جریمه گل گهر و ضربه دقیق او به گل دوم رسید. پس از این گل، امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌ گهر با آوردن علیرضا آرتا به زمین در سیستم دفاعی تیمش تغییر ایجاد کرد و چند دقیقه بعد هم سعید صادقی و آقاجانپور به جای عاشوری و برزای به میدان آمدند تا سیستم بازی این تیم تغییر کند. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا استقلال پیروز به رختکن برود.

44

نیمه دوم دو تیم بازی را با سرعت بالا آغاز کردند اما به نظر می‌رسید اشتهای گل گهر برای دست‌یابی به گل بیشتر از آبی پوشان بود و آنها مثل نیمه اول یکی دو بار دروازه استقلال را با خطر مواجه کردند که باز هم حسینی ناجی دروازه شد. در دقیقه 51 حمله دامنه دار گل گهر به موقعیتی خطرناک درون محوطه جریمه استقلال انجامید اما مهاجمان نتوانستند از پاس خوب منشا استفاده کنند. در دقیقه 56 گل گهری ها که بازی را در دست داشتند تا یک قدمی باز کردن دروازه آبی پوشان رفتند که در این لحظه ضربه خطرناک یونس شاکری ابتدا به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و سپس توسط مرادمند راهی کرنر شد. استقلال اولین حضور جدی‌اش را در دقیقه 61 روی دروازه گل گهر تجربه کرد که در این دقیقه ضربه سنگین مهدی قایدی از بالای دروازه گل گهر بیرون رفت. 10 دقیقه بعد این گل گهری ها بودند که می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند که ضربه آقاجانپور از بالای دروازه آبی پوشان بیرون رفت. دقیقه 90 ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه گل گهر نصیب استقلال شد که ضربه خطرناک مهدی قایدی را آرمین سهرابیان از روی خط دروازه راهی کرنر کرد. در ادامه بازی هم علیرغم تلاش دو تیم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا استقلال با همان 2 گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود به پیروزی برسد و با 43 امتیاز در رده سوم جدول جایگاه خود را تثبیت کند. گل گهر هم با پذیرفتن این شکست 35 امتیازی ماند و با یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری (90- متین کریم‌زاده)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (85- فرشید اسماعیلی)، مهدی قایدی و آرمان رمضانی (53- ارسلان مطهری).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل‌گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (23- علیرضا آرتا)، بهنام برزای (38- سعید صادقی)، اصغر عاشوری (38- محمد آقاجانپور)، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، رضا شکاری (77- فرشید باقری)، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا (77- علی دشتی).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز