بهتاش فریبا:

استقلال روز خوبی را سپری کرد/ گل‌گهر تیم منسجمی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۸۱۸۹
استقلال روز خوبی را سپری کرد/ گل‌گهر تیم منسجمی بود
پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: استقلال در بحث نفوذ و نگه داشتن و دفاع بازی تبحر داشت و تیم گل گهر هم بازی بسیار منسجمی را به نمایش گذاشت.

به گزارش برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت و کارشناس فوتبال در برنامه رادیویی "صبح و ورزش" درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: شب گذشته استقلال بازی خوبی داشت. تیم گل گهر هم تیم منسجمی است و کادر فنی قوی دارد و نوع فوتبال آن نتیجه گراست. آبی پوشان شرایط شان به گونه ای بود که خیلی زود به گل رسیدند. تیمی که نیمه اول ۲ گل می‌زند طبیعی است که تیم حریف در نیمه دوم فشار روی دروازه می‌آورد.

او افزود: استقلال در نیمه اول در بحث نفوذ و در نیمه بعدی هم در نگه داشتن و دفاع بازی تبحر داشت. ما در روزی بودیم که تقریبا نفرات اصلی خود را مثل غفوری، دیاباته، فرشید اسماعیلی نداشتیم. چیدمان تیم خیلی خوب بود. خط هافبک هم بسیار زیبا بازی کرد مخصوصا در وسط و بازی ریگی و مهدی پور که منجر به گل شد. البته حرکت بی‌نظیر قایدی و سر توپ زدن مهدی پور هم در این گل بی‌تاثیر نبود. نیمه دوم هم یک ضربه کاشته داشتیم با توجه به هوش آرمین سهرابیان وقتی که قایدی توپ را روی زمین زد.

پیشکسوت فوتبال گفت: بازی از نظر فنی قوی بود. چیدمان تیم گل گهر به گونه ای بود که بلافاصله بعد از خوردن گل ها ۳ تعویض داشتند. این موضوع در فوتبال یک مقداری غیرطبیعی به نظر می‌رسد ولی این جرات و جسارت امیر قلعه نویی را نشان می‌دهد که به سرعت به مشکلات و نواقص تیم خود پی برد و تیم را ترمیم کرد. نیمه دوم هم خوب بازی کردند. خط هافبک و خط دفاع استقلالی ها بسیار روز خوبی را داشتند. خیلی اجازه ندادند که تیم حریف از زوایای مختلف زمین که باز شده بود استفاده کنند که چاشنی شانس هم همراه آن بود.

صبح و ورزش هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۱۰ از شبکه رادیویی ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز