درپی درخواست تجدیدنظر برای حضور ۳ کشتی‌گیر در چرخه انتخابی تیم ملی؛

فدراسیون کشتی پاسخ هیئت کشتی مازندران را داد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲۷
فدراسیون کشتی پاسخ هیئت کشتی مازندران را داد
فدراسیون کشتی در نامه‌ای پاسخ هیئت کشتی استان مازندران درخصوص تجدید نظر برای حضور 3 کشتی گیر در چرخه انتخابی تیم ملی را داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، هیئت کشتی استان مازندران طی نامه ای به فدراسیون کشتی، خواستار بازنگری شرایط 3 کشتی گیر برای حضور در چرخه انتخابی شد.

فدراسیون کشتی پس از بررسی درخواست هیئت کشتی استان، پاسخ نامه عسکری محمدیان را به شرح ذیل اعلام کرد:

جناب آقای عسکری محمدیان، قهرمان گرانقدر المپیک و جهان و رئیس هیئت کشتی استان مازندران، احتراما، یادآور می شود در چرخه انتخابی تیم ملی تمامی ضوابط و شرایط به صورت کارشناسی مدنظر قرار گرفته و پس از بررسی دقیق کارنامه مدعیان هر وزن، مسیر چرخه انتخابی تعریف شده است.

لذا درخصوص نفرات مذکور خاطرنشان می سازد:

آقای رضا اطری با توجه به سنگینی وزن و شرایطی که در مسابقات قبلی و تورنمنت لهستان از ایشان مشاهده شد، بطور قطع با حضور در دو رویداد بزرگ (المپیک و مسابقات جهانی) در فاصله زمانی کمتر از دو ماه، با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

آقای امیرمحمد یزدانی از مدعیان قابل توجه در وزن 65 کیلوگرم به شمار رفته و بی شک اگر این کشتی گیر تصمیم به تغییر وزن نمی گرفت، در چرخه حضور داشت اما نمی توان به کارنامه مدعیان 70 کیلوگرم را نادیده گرفته و یزدانی را بدون هیچ رزومه ای در این وزن وارد آخرین مرحله انتخابی کرد.

درخصوص آقای علی سوادکوهی نیز خاطرنشان می سازد نامبرده از اصلی ترین مدعیان وزن 79 کیلوگرم بشمار می رفته که با وجود اعلام فدراسیون کشتی مبنی بر اهمیت بسیار بالای جام تختی در چرخه انتخابی تیم ملی، پس از قبول شکست، از ادامه مبارزات سر باز زد و شانس خود را برای نفر دوم حقیقی شدن در وزن 79 کیلوگرم از دست داد و یکی از اولویت های ما برخورد با چنین مواردی است.

نظر شما