عروسی به کوچه سید رسید؛

حسینی صبوری کرد، مظاهری بهانه جویی!

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۸۵۰۵
حسینی صبوری کرد، مظاهری بهانه جویی!
با این شرایط احتمال جدایی محمد رشید مظاهری از تیم فوتبال استقلال جدی است و می‌توان گفت علاوه بر مشکلات مالی، حسینی هم نقش زیادی در دور کردن او از استقلال داشته است، البته نه با حاشیه و جنجال بلکه با عملکرد خوب فنی!

به گزارش برنا؛ این روزها ورق برای سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال برگشته است. او از ابتدای لیگ بیستم روزهای خوبی را سپری نکرد. حسینی در لیگ نوزدهم آنقدری عملکردش ضعیف و دور از انتظار بود که طرفداران استقلال هم خواستار جدایی اش از این تیم بودند. در آن روزها رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تراکتور راه پایتخت را در پیش گرفت و استقلالی شد. آمدن رشید که همواره جزو دروازه بانان خوب فوتبال ایران بوده برای استقلالی ها خبر مسرت بخشی بود چون آنها معتقد بودند سال گذشته اشتباهات حسینی در قهرمان نشدن های تیم شان در لیگ و جام حذفی تاثیرگذار بوده است.

قابل پیش بینی بود که حسینی واکنش خوبی به آمدن رشید نشان ندهد چون او هم با سیدمهدی رحمتی به چالش خورد و آنقدر جنجال و قهر و دعوا بین این دو دروازه بان شدت گرفت که در آخر رحمتی عطای ماندن در استقلال را به لقایش بخشید و راه مشهد را در پیش گرفت. حسینی که همیشه از رقیب داشتن گله مند بود و می گفت تمرکزش به هم می ریزد در لیگ سال قبل رقیب نداشت اما آنقدر عملکردش ناامید کننده بود که استقلالی ها فهمیدند جذب یک دروازه بان مطمئن برایشان از نان شب هم واجب تر است. همین شد که به دنبال رشید مظاهری رفتند تا خیال شان بابت دروازه راحت شود. 

از طرف دیگر عملکرد مظاهری در استقلال آنقدر خوب بود که جایی برای اعتراض حسینی نبود. او یک نیم فصل درون دروازه استقلال درخشید و معلوم بود که حالا حالاها قرار نیست حسینی رنگ دروازه استقلال را ببیند. با آمدن فرهاد مجیدی هم همچنان رشید درون دروازه استقلال می ایستاد و در لیگ قهرمانان آسیا هم مجیدی به مظاهری اعتماد کرد و حسینی کماکان گلر نیمکت نشین آبی ها بود اما به تدریج افت این گلر آغاز شد.

به نظر می رسید مظاهری تمرکز کافی برای ایستادن درون دروازه استقلال را ندارد و افت کرده است. در دربی برگشت هم دفع دو ضرب او روی تک موقعیت پرسپولیس باعث شد دروازه استقلال باز شود. از طرف دیگر مظاهری بر سر مسایل مالی هم با استقلال به مشکل خورده بود و چون باشگاه نتوانسته بود مطالبات او را در موعد مقرر پرداخت کند مدام از فسخ قرارداد حرف می زد. دعوت نشدن به تیم ملی هم روی روحیه این دروازه بان تاثیر منفی گذاشت و او مصدومیت کمر و گردن را بهانه کرد و در تمرینات استقلال شرکت نکرد.

همزمان با آغاز افت رشید، حسینی که در ماه های اخیر سرش به کار خودش گرم بود به دروازه استقلال برگشت و از بازی با ذوب آهن در جام حذفی به دروازه استقلال برگشت. حسینی در 4 بازی اخیر که برای استقلال به میدان رفته تنها یک بار دروازه اش باز شده و واکنش های خوبی هم داشته است. در روزهایی که مظاهری به بهانه های مختلف از مشکلات مالی گرفته تا مصدومیت کمر و گردن، در تمرینات استقلال شرکت نمی کند، حسینی درون دروازه استقلال با اطمینان می ایستد و کلین شیت می کند.

در واقع اینطور می توان گفت که حسینی این روزها مزد صبوری و دور بودن از حاشیه و تمرکز روی تمرین را گرفته و دوباره به همان دروازه بان مطمئن استقلالی ها تبدیل شده است. با این شرایط می توان گفت علاوه بر مشکلات مالی، حسینی هم نقش زیادی در دور کردن او از ترکیب استقلال داشته است، البته نه با حاشیه و جنجال بلکه با عملکرد خوب فنی! 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز