ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هر مربی قول قهرمانی بدهد، دروغ می‌گوید/ کار پرسپولیسی‌ها به تفاضل گل نمی‌رسد/ تیم ملی می‌تواند راهی جام جهانی شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۸۵۱۲
هر مربی قول قهرمانی بدهد، دروغ می‌گوید/ کار پرسپولیسی‌ها به تفاضل گل نمی‌رسد/ تیم ملی می‌تواند راهی جام جهانی شود
سرمربی جدید جوانان پرسپولیس گفت: اگر هر مربی قول بدهد که می‌خواهد تیم را قهرمان کند، بدانید که دروغ می‌گوید.

ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه‌ای که با جعفر سمیعی داشت، گفت: صحبت هایی کردیم با آقای شکوری و سمیعی و به توافقاتی هم رسیدیم و به امید خدا از همین هفته کار را شروع می کنیم. طبق صحبت هایی که انجام شده قرار است به عنوان سرمربی جوانان کارم را در تیم های پایه پرسپولیس آغاز کنم.

او درمورد شرایط کار در تیم‌های پایه عنوان کرد: کار در تیم های پایه سخت است. وضعیت و امکانات در تیم های پایه با تیم های دیگر متفاوت است و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را در تیم های پایه پرسپولیس رقم بزنیم. 13 سال در تیم پایه کار کردم و فکر کنم الان مهم ترین چیزی که در ایران وجود ندارد امکانات برای پایه ها است و این موضوع را خدمت آقای سمیعی عرض کردم و امیدوارم که استارت برطرف کردن مشکلات زده شود و این اتفاق برای کل تیم های پایه اتفاق بیفتد.

بزیک درمورد اولویتش برای کار در تیم‌های پایه تاکید کرد: فکر می کنم باید نتیجه گرایی را حذف کنیم. باید بدانیم تیم پایه برای چه منظوری تشکیل می شود؟ اینکه بازیکنان بزرگ شوند و بتوانند به تیم های بزرگسالان تزریق شوند. باید اولویت را برای بازیکن سازی قرار داده و به این موضوع اهمیت بدهیم. همین جا می گویم که برای قهرمانی نیامدم، اگر هر مربی قول بدهد که می خواهد تیم را قهرمان کند، بدانید که دروغ می گوید. کارمان را با اهداف بزرگ تری آغاز می کنیم و اگر در ادامه شرایط قهرمانی هم  باشد چه بهتر ولی تاکید می کنم هدف مان چیز دیگری است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درخصوص بازی اخیر این تیم برابر مس رفسنجان به خبرنگار برنا گفت: فکر کنم در هفته های پایانی لیگ که این همه رقابت نزدیک است مهم ترین چیز پیروزی است که پرسپولیس در این دیدار به این مهم دست پیدا کرد. هرچند که در نیمه دوم بازی خیلی بهتری ارائه کرد و حتی می توانست با نتیجه بهتری ببرد ولی تیم مس هم تیم خوبی بود و بازی خوبی را ارائه کرد. به نظرم تیمی برنده می شود که از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کند که در این دیدار،  آن تیم پرسپولیس بود و برد را به همه اعضای تیم و هواداران تبریک می گویم. امیدوارم که در هفته های آینده هم همین روال پیش برود.

او با اشاره به رقابت دیدنی بین پرسپولیس و سپاهان در هفته‌های پایانی خاطرنشان کرد: جذابیت ها به همین چیزها است و فکر می کنم که پرسپولیس از نظر امتیازی در این 6 هفته از سپاهان پیشی بگیرد و دیگر تفاضل گل مهم نخواهد بود. با این وجود خیلی بهتر است بردهای بعدی پرسپولیس با تفاضل گل های بهتری رقم بخورد تا خیال همه بابت این موضوع هم راحت شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط مهاجمان و ساختار تهاجمی تیم افزود: مهاجمان حال حاضر پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند که به درد تیم می خورند. آنها مهره های قابلی هستند و هرکدام از این بچه ها وقتی وارد تیم می شوند صددرصد توانشان را می گذارند و برایشان فرق نمی کند که چه کسی بازی می کند و چه کسی بیرون است. این ارزشمند است وقتی کسی مثل عبدی به داخل زمین می آید و 3 امتیاز برای تیمش می آورد به اندازه 90 دقیقه بازی کرده نه 30 دقیقه. مهاجمان حال حاضر تیم پرسپولیس به حد کافی خوب هستند و فقط باید تمرکز خودشان را قدری بالاتر ببرند.

بزیک درمورد تیم ملی و نتایجی که این تیم کسب کرده گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودم و مطمئن بودم تیم ملی هر 4 بازی اش را با پیروزی پشت سر گذاشت و فکر می کنم که الان باید به فکر مرحله بعدی باشیم. چیزی که مشخص بود یکی از قوی ترین تیم ملی های تاریخ فوتبال ایران را داریم و فکر می کنم از مرحله بعدی هم به سلامت عبور کنیم و در نهایت به جام جهانی قطر برسیم. 5/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز