از تلاش برای انتقام تا فتح دو جام؛

پرسپولیس و تابستانی داغ داغ داغ!

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۸۹۹۴
پرسپولیس و تابستانی داغ داغ داغ!
پرسپولیس تابستان داغ داغ داغی را پیش رو دارد و شاگردان یحیی این شانس را دارند با دو جام فصل فوتبالی خود را در یک ماه آینده به پایان برسانند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس مثل اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر بازی های ویژه ای را پیش رو دارد اما شرایط خاص این تیم و انگیزه ای که برای ثبت پنجمین قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، تابستان داغی را برای شاگردان یحیی گل محمدی رقم می زند. شروع کار پرسپولیس در تابستان 1400 با پیروزی خوب در رفسنجان بود و حالا آنها امیدوار هستند در یک ماه مهمی که در انتظارشان است اتفاقات شیرینی را برای خود به ثبت برسانند.

دورخیز برای دو جام!

پس از اینکه اولین بازی این تیم در تابستان 1400 با پیروزی برابر مس به ثبت رسید از 9 تیرماه تا 8 مرداد ماه، یک ماه پرکار و البته پراسترس انتظار آنها را می کشد و این شرایط فراهم است در پایان این یک ماه دو جام دیگر به کلکسیون افتخارات باشگاه و هواداران پرسپولیس اضافه شود.

پیش به سوی دبل گل‌گهر!

پرسپولیس در ادامه مسیر خود تا پایان فصل نهم تیرماه بازی خانگی را برابر شاگردان امیر قلعه نویی برگزار خواهد کرد. پرسپولیس که در بازی رفت با برد پرگل در سیرجان شکست تلخی را برای گل گهر رقم زد حالا در پی تکرار تاریخ برای بازی برگشت است تا 3 امتیاز مهم دیگری را به اندوخته های قبلی اش اضافه کند. 

جنگ مهم در خرماپزان!

حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر نکونام و شاگردانش در فولاد هستند. پرسپولیس 5 روز پس از بازی برابر قلعه نویی و تیمش به اهواز می رود تا روبروی فولاد به میدان برود. دیداری که قرمزهای اهوازی تنها حریف پرسپولیس در جنوب ایران نیستند و شاگردان یحیی حریف سرسختی به نام گرمای هوا وحشتناک را نیز روبروی خود می بینند تا به دنبال سه امتیاز این بازی در  خرماپزان جنوب ایران باشند.

به رنگ انتقام! 

پس از تقابل با دو سرمربی استقلالی، یک استقلالی دیگر حریف پرسپولیس است. پرسپولیس 5 روز بعد یعنی در 19 تیرماه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در دیداری که قرار است در تهران برگزار شود به مصاف آلومینیومی می رود که تنها شکست پرسپولیس در لیگ را رقم زد تا علاوه بر حساسیت امتیازی برای ادامه حضور در کورس قهرمانی این بازی برای یحیی و تیمش جنبه انتقامی داشته باشد، انتقامی که می تواند پیش درآمد موفقیت در دربی هم باشد!

همه چشم‌ها خیره به دربی!

قرمزهای پایتخت پس از دیدار برابر آلومینیوم به طور موقت پرونده بازی های خود در لیگ برتر را می بندند و خود را برای دربی و تقابل با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی آماده می کنند. سرخ ها 5 روز بعد از بازی با تیم علیمنصور در دیداری حساس و سرنوشت ساز دربی مرگ و زندگی در جام حذفی را پیش روی خود خواهند دید، دربی که در صورت برد در آن کار پرسپولیس در جام حذفی با حضور در نیمه نهایی و احتمالا فینال ادامه پیدا خواهد کرد.

پرسپولیس در مسیر تبریز و تهران

سرخ ها پس از دربی جام حذفی، دوباره به مسیر لیگ برتر  باز می گردند. پرسپولیس پس از جدال برابر استقلال، در چارچوب هفته بیست و هشتم در خانه ماشین سازی به دیدار این تیم تبریزی می رود، دیداری که قرار است روز 29 تیر در تبریز برگزار شود. این در حالی است که طبق برنامه سرخ ها درست 3 روز پس از آغاز دومین ماه از تابستان باید در هفته بیست و نهم برابر تراکتور قرار بگیرند.

پایان التهاب تابستانی!

قطار لیگ برتر در هشتمین روز از مرداد سال جاری با برگزاری هفته سی ام به ایستگاه پایانی می رسد، جایی که پرسپولیس در ایستگاه آخر در دیداری که برابر پیکان دارد به تابستان فوتبالی پر التهابش پایان خواهد داد.

جام دوم به پرسپولیس چشمک می‌زند؟!

لیگ برتر برای پرسپولیس و دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها 8 مرداد ماه به پایان می رسد. این در حالی است که اگر بتواند در دربی جام حذفی پیروز میدان شود، این شانس را دارد با حضور در نیمه نهایی و فینال جام حذفی تا روز 18 مرداد بخت خود را برای کسب جام در رقابت های حذفی امتحان کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز