علیرضا رضایی:

یزدانی نسبت به بقیه نفرات شانس بیشتری را دارد/ رسیدن به شرایط روحی مناسب کار آسانی نیست

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۹۲۲۶
یزدانی نسبت به بقیه نفرات شانس بیشتری را دارد/ رسیدن به شرایط روحی مناسب کار آسانی نیست
مربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان گفت: ما همیشه از نظر مسائل روحی و روانی ضربه خوردیم و در المپیک هم همه شرایط غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش برنا؛ علیرضا رضایی، مربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمان کشتی کشور درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد گفت: اسامی تیم ملی اعلام شد که تلفیقی از نفرات باتجربه و جوانان تازه وارد است. فکر می‌کنم با توجه به روندی که طی کردند با شرایط مطلوبی وارد مسابقه می‌شوند. ما رقیبان سنتی خود را داریم و هر یک از کشتی گیران در وزن خود مدعی هستند. حسن یزدانی نسبت به بقیه نفرات شانس بیشتری را دارد. محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلو، مصطفی حسین خانی هم در وزن ۷۴ کیلو جهش خوبی را داشته و مصمم تر از گذشته شده است. امیرحسین زارع هم جوان تازه واردی است که بسیار با انگیزه است‌. در مسابقات المپیک همه چیز غیرقابل پیش بینی است ولی بچه ها به لحاظ شرایط جسمی و روحی خوب هستند.

سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان افزود: ما همیشه از نظر مسائل روحی و روانی ضربه خوردیم. در حال حاضر با توجه به زمان اندک باقی مانده به مسابقات، ما شاید چند درصدی بتوانیم شرایط جسمی را تغییر دهیم اما آن چیزی که نفرات ما را در سکوها جا به جا می‌کند، شرایط روحی است چه بسا باید از این بابت به تعالی برسند که کار آسانی هم نیست. آنالیز و تفکیک نفرات هم از عوامل مهم دیگر در این رقابت ها به شمار می‌رود.

قهرمان کشتی کشور در پایان هم از شرایط تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای اعزام به ترکیه گفت: این مسابقات که بسیار حائز اهمیت می‌باشد به صورت آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد و گزینشی برای المپیک ناشنوایان است. حدودا یک سالی است که مسابقات به تعویق افتاده است. میزبان و چند کشور دیگر از جمله روسیه و هند هم جزء تیم های مدعی هستند. کشتی گیران بیش از ۶ ماه است که اردوهای خود را پشت سر گذاشتند و هفتمین اردوی آن ها که متصل به اعزام می‌باشد هم رو به اتمام است. این مسابقات در رده جوانان و بزرگسالان برپا می‌شود که کشتی گیران فرنگی ۱۰ تیر ماه و آزادکاران ۱۴ تیر اعزام می‌شوند. تیم کشتی آزاد دوز اول واکسن را دریافت و فرنگی کاران هم امروز واکسن می‌زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز