با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای؛

اولین کارگروه واردات موتورسیکلت‌های ورزشی و تفریحی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۹۴۳۴
نخستین جلسه کارگروه واردات موتورسیکلت‌های ورزشی و تفریحی در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا، در جلسه این کارگروه مقرر گردید درخواست های موجود متقاضیان و درخواست هایی که از سالهای گذشته واصل شده، در اسرع وقت از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و با همکاری و هماهنگی وزارتخانه ها و نهادهای ذیربط بررسی و مجوزهای قانونی صادر شود.

مهدی علی نژاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: بحث ترخیص واردات یکی از مشکلاتی بوده که در سالهای اخیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری همواره با آن روبرو بوده که باید با دقت نظر و شیوه های کارشناسی نسبت به رفع موانع اقدام کرد.

وی افزود: فدراسیون باید با همکاری ارگانهای مربوطه و با وسواس نسبت به صدور مجوز اقدام نماید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با اشاره به اینکه موتورسواری ورزشی جوان پسند است، گفت: امروزه در جامعه موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی و کاری مورد استفاده قشر زیادی از مردم است و فدراسیون باید از ظرفیت این رشته برای فرهنگ سازی استفاده کند. می توان با آموزش های لازم و فرهنگ‌ موتورسواری خطرات احتمالی را به حداقل رساند.

علی نژاد همچنین با تاکید بر اینکه موتورسواری تفریحی هم از جمله رشته هایی است که باید در سطح گسترده به ترویج آن پرداخت، گفت: توسعه این رشته هم می تواند در راستای حمایت از تولیدات داخلی باشد هم می تواند خانواده ها را به ورزش های تفریحی و سالم ترغیب کند. وی همچنین گفت: بهتر است در این زمینه فدراسیون اتومبیلرانی موتورسواری با دفتر ورزش روستایی عشایری وزارت ورزش و جوانان همکاری بیشتری داشته باشد.

در این جلسه علاوه بر رییس و سرپرست دبیری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مدیرکل دفتر حراست، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، مدیرکل و معاونین دفتر امور مشترک فدراسیونها حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز