محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خودشان نتیجه نمی‌گیرند، دنبال بهانه‌جویی هستند/ رکورد قرمزها سال‌های سال شکسته نمی‌شود/ تیم ملی مدیون پرسپولیس است

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۰۰۰۲
خودشان نتیجه نمی‌گیرند، دنبال بهانه‌جویی هستند/ رکورد قرمزها سال‌های سال شکسته نمی‌شود/ تیم ملی مدیون پرسپولیس است
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این رکورد پرسپولیس حالا حالاها در فوتبال ایران جاودانه خواهد ماند و شکسته نخواهد شد.

محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به روند خوبی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مسابقات طی می کند، اظهار داشت: روند حرکتی پرسپولیس فوق العاده بوده و تداوم این اتفاق پنجمین قهرمانی متوالی را برای این تیم رقم خواهد زد.

او افزود: پرسپولیس علاوه بر تیم قوی فوتبالی که در زمین دارد از نظر مربی و سرپرست هم بهترین ها را در اختیار دارد و همکاری و هماهنگی خوب این دو تیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده که هیچ یک از تیم های داخلی از این توان و پتانسیل جذاب برخوردار نیستند.

هافبک اسبق پرسپولیس درخصوص برخی شائبه‌ها که علیه تیم مطرح می‌شود، گفت: این اولین بار نیست که این سنگ اندازی ها علیه تیم پرسپولیس شکل می گیرد اما این بازی ها هم نتوانسته قطار در حال حرکت پرسپولیس را از مسیر خود خارج کند. همه کسانی که این جوسازی ها را مطرح می کنند خودشان به خوبی می دانند که چون نتیجه نمی گیرند، به دنبال بهانه جویی هستند. بر فرض محال که پرسپولیس از بیرون از زمین ساپورت می شود موفقیت های این تیم در آسیا برای شان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا در آسیا هم وزیر و فدراسیون پشت پرسپولیسی ها بوده اند که 2 بار در 3 سال اخیر به فینال رسیده اند. دوستان خودشان خوب می دانند برای پنهان شدن پشت ناکامی های خود، پرسپولیس و موفقیت هایش را بهانه کرده اند و بدین ترتیب دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خودشان هستند.

مامانی تاکید کرد: روح قهرمانی از سال های قبل در تیم پرسپولیس دمیده شده و بلوغ فکری و تاکتیکی و همین طور تجربه خوب بچه ها دست به دست هم داده است که در سال های اخیر اکثر جام های داخلی به پرسپولیس برسد و ثبت گلات قهرمانی هم برای این تیم هم دور از دسترس نیست و این رکورد پرسپولیس حالا حالاها در فوتبال ایران جاودانه خواهد ماند و شکسته نخواهد شد.

او با اشاره به بازی امشب پرسپولیس برابر گل‌گهر به خبرنگار برنا گفت: گل گهر تیم خوبی است که از مربی کاربلد و باتجربه ای سود می برد و بدون شک با تمام قوا برابر پرسپولیس به میدان می آید ولی این دیدار یکی از 6 فینال پیش روی پرسپولیس تا قهرمانی در لیگ برتر است و بچه ها باید برنده این بازی مهم شوند. درست است که با 2 امتیازی که سپاهان برابر فولاد از دست داد، صدرنشینی پرسپولیس با فاصله دو امتیازی رقم خورد اما حاشیه امنیت کاملی را برای تیم ایجاد نمی کند. خوشبختانه پرسپولیسی ها از تجربه لازم در این شرایط برخوردار هستند و  نشان داده اند دچار غرور کاذب نمی شوند. برد امشب می تواند گام بلندی برای قهرمانی پرسپولیس باشد، گامی که با برد در دیدارهای بعدی تثبیت می شود.

مامانی تاکید کرد: روند فوتبالی خوب پرسپولیس نه تنها در زمینه باشگاهی بلکه برای تیم ملی هم اتفاقات خوبی را رقم زده است. اگر به ترکیب تیم ملی در بازی های اخیر نگاه کنید متوجه می شویم اسکوچیچ چه مربی باهوشی است. او در بازی های تیم ملی در بحرین با استفاده از اسکلت اصلی پرسپولیس و بهره گیری از نفراتی که سال های زیادی است در پرسپولیس کنار هم بازی کرده اند این موفقیت را رقم زد و به جرات می توان گفت تیم ملی صعودش به مرحله بعدی را مدیون ستاره های پرسپولیسی اش است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز