دراگان تضمین نخواسته است؛

اتفاق جالب در توافق اخیر فدراسیون و اسکوچیچ!

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۰۲۸۰
اتفاق جالب در توافق اخیر فدراسیون و اسکوچیچ!
رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر از توافق با اسکوچیچ داده است اما باز هم قرار است قرارداد او مرحله به مرحله باشد و عجیب این که اسکوچیچ هم هیچ تضمینی نخواسته است.

به گزارش برنا؛ فدراسیون فوتبال با تعلل چند روزه بالاخره اعلام کرد اسکوچیچ را می‌خواهد و در واقع قید مربی گران تر را زد.

سرمربی کروات تیم ملی قبل از اعلام عزیزی خادم هم عکس پرچم ایران را استوری کرده بود اما نکته مهم در این ماجرا مرحله‌ به‌ مرحله بودن قرارداد اسکوچیچ است. این در واقع بدان معناست که احتمال دارد اسکوچیچ حتی در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی قطر در آن مسابقات سرمربی تیم ما نباشد، اتفاقی که در فوتبال ایران مسبوق به سابقه است و چیز عجیب و غریبی محسوب نمی شود. اسکوچیچ در حال حاضر ماندن در تیم ملی را به هر چیز دیگری ترجیح داد و حالا امیدوار است در مصاف با بزرگان آسیایی هم نتایج قابل قبولی بگیرد و پس از بردن ایران به جام جهانی باز هم روی نیمکت تیم ملی باقی بماند.

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد مبلغ قرارداد اسکوچیچ افزایش خواهد یافت اما نه آن قدر زیاد که به مبلغ قرارداد کی‌روش یا ویلموتس و یا به نصف قرارداد آنها برسد. اسکوچیچ در 7 دیداری که روی نیمکت تیم ملی بود نتایج قابل قبولی گرفت و تمام بازی های دوستانه و رسمی را برد اما مسلماً کار اصلی او از شهریور و مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی آغاز می شود. اگر این مربی بتواند ایران را راهی جام جهانی کند، پس از آن دوباره باید با فدراسیون فوتبال مذاکره مجددی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز