مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست داریم پرچم ایران همیشه بالا باشد/ حضور مربیان داخلی کمک بزرگی برای تیم ملی محسوب می‌شود/ غذای آماده در اختیار اسکوچیچ قرار گرفته است

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۰۴۶۴
دوست داریم پرچم ایران همیشه بالا باشد/ حضور مربیان داخلی کمک بزرگی برای تیم ملی محسوب می‌شود/ غذای آماده در اختیار اسکوچیچ قرار گرفته است
پیشکسوت فوتبال تاکید کرد موفقیت تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم امیدوارم تیم ایران با پشت سر گذاشتن حریفان خود صعود دوباره‌ای را به جام جهانی داشته باشد.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با ابراز خرسندی از شرایط خوب تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ما بازی های خوبی را در دیدارهای اخیرش انجام داد و توانست با قدرت به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کند. با توجه به توان و پتانسیل بالایی که در تیم ملی وجود دارد این تیم می تواند موفقیت های بعدی را تجربه کرده و با تلاش تک تک اعضای تیم به جام جهانی صعود کند.

او تاکید کرد: موفقیت تیم های ملی ما در همه رشته ها آرزوی هر ایرانی است و همه ما همیشه دوست داریم پرچم کشورمان را بالا ببینیم.

مناجاتی درخصوص شرایط حال حاضر کادر فنی تیم ملی گفت: دراگان اسکوچیچ مربی خوب و توانمندی است و با نتایجی که تیم ملی در حضور او رقم زده مشخص است که مربی بادانش و باکلاسی است اما ای کاش شرایط به گونه ای فراهم بود با کادری کاملا ایرانی و با استفاده از توان بالای مربیان داخلی تیم ملی هدایت می شد تا از پتانسیل ارزشمندی که در فوتبال مان وجود دارد، بیشتر استفاده می شد.

او ادامه داد: البته حسن کادر فنی اسکوچیچ حضور مردانی مثل کریم باقری و هاشمیان است که سال های سال در بهترین تیم های ایران توپ زده اند و تجربه بین المللی هم دارند و در عین حال که مربیان جوانی محسوب می شوند و از تجربیات خوبی برخوردار هستند. این نفرات در سال های بازی خود با مربیان خوبی کار کرده اند و حالا می توانند تجربیات خوب خود را در اختیار بازیکنان حال حاضر تیم ملی قرار دهند.

مربی سال‌های دور تیم ملی تاکید کرد: خوشبختانه کادر فنی حال حاضر تیم ملی علاوه بر توان فنی خوبی که دارند این شانس را دارند که از نفرات و مهره های خوب و قدرتمندی بهره ببرند. حضور تعدادی از مهره های تیم ملی در تیم های خارجی و اروپایی از یک سو و نفرات آماده ای که از دل لیگ به تیم ملی تزریق شده از سوی دیگر باعث شده که به اصطلاح غذای آماده ای در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد تا مربیان از این اتفاق خوب به نحو احسن بهره ببرند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم حمایت مردم و هواداران فوتبال در سراسر ایران و اقصی نقاط جهان پشت تیم ملی ماست و این موضوع هم اتفاق خوبی است که می تواند نقش موثری در موفقیت ملی ما در زمینه ورزش به خصوص در عرصه فوتبال داشته باشد.

مناجاتی در پایان اشاره‌ای هم به بازی‌های فوتبال ایران در لیگ برتر داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: رقابت ها در لیگ برتر هم به صورت داغ و جذاب دنبال می شود. هرچه قدر این بازی ها داغ تر و جذاب تر باشد در نهایت سود و منفعت ما به تیم تزریق می شود و می توانیم اتفاقات خوبی را در سطح بین المللی رقم بزنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز