محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس پیروزی ۶ امتیازی را کسب کرد/ گل‌های زودهنگام شیرازه حریف را به‌هم زد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۰۵۲۳
پرسپولیس پیروزی ۶ امتیازی را کسب کرد/ گل‌های زودهنگام شیرازه حریف را به‌هم زد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد یک گام بلند دیگر را به سمت قهرمانی بردارد.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از عملکرد خوب تیم فوتبال پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار هوشمندانه بازی کرد و موفق شد پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

او در ادامه تاکید کرد: روند کاری دو تیم بسیار خوب بود. دو گل زودهنگام پرسپولیس باعث شد این تیم از نظر روحی برتری نسبی را برابر حریف خود به دست آورد و در مقابل شیرازه گل گهری را برای دقایقی از هم پاشیده شود. این در حالی بود که گلی گه گهر در نیمه اول به ثمر رساند امید را به اردوی این تیم بازگرداند اما در حالی که حتی در دقایقی از بازی شاهد نمایش پایاپایی از دو تیم بودیم، پرسپولیس با بهره گیری از تجربه بیشتری موفق شد توپ را تحت کنترل خود در آورده و پیروزی 6 امتیازی را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در مورد 6 امتیازی بودن این بازی باید بگویم درست است که گل گهر حریف مستقیم پرسپولیس در کورس قهرمانی نبود اما با توجه به اینکه به پایان فصل نزدیک می شویم نتایج بازی های حاضر در کورس از اهمیت بسیاری برخوردار می شود، چرا که کوچکترین لغرش و از دست دادن امتیاز می تواند منجر به از دست رفتن جایگاه تیم ها در بالای جدول شود که خوشبختانه پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد یک گام بلند دیگر را به سمت قهرمانی بردارد. 

برزگر درخصوص شرایط گل گهر در این دیدار به خبرنگار برنا گفت: البته گل گهر هم با مهره های خوبی که در اختیار داشت عملکرد ویژه ای را در برابر پرسپولیس داشت به خصوص در دقایق پایانی بازی فشار زیادی را روی ایجاد کرده بود که تعویض های خوب یحیی گل محمدی و همین طور تجربه و نام بزرگ پرسپولیس به کمک تیم آمد تا پیروزی دلچسبی برای سرخ پوشان در این دیدار رقم زده شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز