با حضور عزیزی‌ خادم؛

آکادمی باشگاه گل‌ گهر افتتاح می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۰۵۷۲
آکادمی باشگاه گل‌ گهر افتتاح می‌شود
سرپرست هیات فوتبال استان کرمان از سفر رئیس فدراسیون به این استان خبر داد

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محسن سلاجقه پس از شرکت در نشستی با عزیزی‌ خادم رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر گفت:  چندی پیش طرحی ویژه از سوی فدراسیون فوتبال به هیات‌های فوتبال استان‌ها با محوریت استعدادیابی ابلاغ شد که بر اساس این طرح کشور به 4 منطقه تقسیم می‌شد و مقرر گردید هر منطقه به عنوان یک پایگاه استعدادیابی فعالیت کند. 

او افزود:  با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال استان و نگاه ویژه عزیزی‌ خادم، استان کرمان هم به عنوان یکی از مناطق 4 گانه استعدادیابی معرفی شد. پس از انتخاب استان کرمان به عنوان یکی از مناطق 4 گانه استعدادیابی، رئیس فدراسیون با استاندار کرمان درخصوص ایجاد این پایگاه مکاتبه کرد و با توجه به پیگیری‌هایی که از سمت هیئت استان انجام دادیم زینی‌وند استاندار کرمان با واگذاری زمین برای آغاز به کار این طرح موافقت نمودند. 

سرپرست هیات فوتبال استان کرمان ضمن تشکر از استاندار کرمان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برای واگذاری زمین کمپ استعدادیابی تیم ملی گفت: عزیزی‌ خادم همواره به استان‌ها عنایت ویژه‌ای داشتند و لطفشان شامل حال استان کرمان شده و با توجه به جلسه‌ای که صبح امروز با ایشان داشتیم و همچنین جلسه‌ای که پیش‌تر با پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این کمیسیون داشته‌اند، مقرر گردید شخص ایشان برای کلنگ‌زنی کمپ استعدادیابی تیم ملی به کرمان سفر کنند. 

سلاجقه افزود: عزیزی‌ خادم همچنین بر سر آرامگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور پیدا خواهند کرد و به این شهید والا مقام ادای احترام می‌کنند.  آکادمی باشگاه گل‌ گهر نیز در این سفر توسط عزیزی‌ خادم افتتاح می‌شود که جا دارد از عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تشکر ویژه به جهت حمایت‌ هایشان از فوتبال داشته باشم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز