مسابقات تنیس رده های سنی کشور- تهران؛

فینالیست ها برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می روند

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۰۸۷۶
فینالیست ها برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می روند
تنیسورها در فینال مسابقات رده های سنی کشور با هم دیدار می کنند.

به گزارش برنا، پرونده قهرمانان رده های سنی ۱۰ ، ۱۲ ،۱۴ و ۱۸ سال دختران و پسران مسابقات رده های سنی کشور فردا بسته می شود.

در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، رومینا رافعی و‌ کیمیا کمالیان به فینال رسیدند و در رده سنی زیر ۱۲ سال، صبا خیر منش و هانا شعبان پور ، در رده سنی ۱۴ سال، نیلی عطفی و کیمیا ثاقب تهرانی، در رده سنی زیر ۱۸ سال، فاطمه سادات زنجانی و جیران رشیدی موفق شدند با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال راه یافتند.

در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال، رامتین رافعی و امیر کسری رنجبر ، در رده سنی زیر ۱۲ سال، سروش معدنیان  و کیارش صادقی، در رده سنی زیر ۱۴ سال، مانی کاردان و رادین فهیمی و در رده سنی زیر ۱۸ سال، سامیار الیاسی‌ و سام پازوکی راهی فینال شدند.

در ادامه تنیسورها در بخش انفرادی زیر ۱۶ دختران و پسران برای حضور در نیمه نهایی با هم دیدار کردند و در پایان ایلیا جعفر ، امیر حسین نبی لو ، نیک یوسفیان و‌‌مانی کاردان و‌در بخش دختران ، مهرانا سلیمانی پور، کیمیا ثاقب تهرانی ، آنیتا مهره کش و ایلیا جعفر به نیمه نهایی رسیدند.

در نهمین روز این مسابقات تنیسورها در فینال و‌ مرحله نیمه نهایی با هم مسابقه می‌دهند.

این مسابقات از ۳ الی ۱۱ تیر ماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و در پایان با انجام دیدارهای فینال تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص می شود.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز