طبق ادعای چمپیونات؛

مهاجم محبوب یحیی در آستانه جدایی!

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۰۹۰۱
مهاجم محبوب یحیی در آستانه جدایی!
سایت چمپیونات مدعی شده در صورت جدایی سردار آزمون از زنیت، شهریار مغانلو جانشین او خواهد شد.

به گزارش برنا، سردار آزمون فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شد. سردار یک سال دیگر با تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه قرارداد دارد ولی ممکن است همین فصل به تیم دیگری در اروپا منتقل شود تا زنیت هم از این طریق به درآمد برسد.

سایت چمپیونات در خبری عجیب مدعی شد اگر آزمون تیم زنیت را ترک کند، این باشگاه روسی سراغ شهریار مغانلو، مهاجم فعلی پرسپولیس خواهد رفت.

این سایت نوشت:

شنیده شده در صورت جدایی سردار آزمون، زنیت یک مهاجم دیگر از ایران را خریداری می‌کند. تا به امروز، آزمون پیشنهادات زیادی از پنج لیگ برتر اروپا دریافت کرده است. در میان پیشنهادات، نام تیم‌هایی چون آاس رم، آتالانتا، تورینو و بورسیا دورتمند مطرح است. اگر آزمون به باشگاه دیگری برود، سنت پترزبورگ هموطن او را جذب می‌کند.

سایت چمپیونات در ادامه خبر خود آورد:

زنیت قصد دارد شهریار مغانلو را که بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال است به خدمت بگیرد. شهریار با قرارداد ۶ ماهه و قرضی در تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کند. پرسپولیس او را برای کمک در لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده بود. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که در ماه آوریل در هندوستان برگزار شد، مغانلو ۴ گل برای پرسپولیس زد و یک پاس گل داد.

این سایت با بیان اینکه مدیران زنیت برای جذب مهاجم ایرانی سراغ باشگاه سانتاکلارا رفته‌اند، همچنین خبر داد مغانلو علاوه بر زنیت، مشتری دیگری از لیگ روسیه دارد.

مغانلو فصل گذشته به تیم سانتاکلارا پرتغال منتقل شد و قراردادی سه ساله با این تیم پرتغالی بست.

باشگاه پرسپولیس که به صورت قرضی مغانلو را به خدمت گرفته است، قصد دارد این مهاجم را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد.

نظر شما