رامین طباطبایی:

با خاطی یا خاطیان احتمالی در تیم ملی پس از بررسی های کامل برخورد خواهد شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۰۹۲۹
با خاطی یا خاطیان احتمالی در تیم ملی پس از بررسی های کامل برخورد خواهد شد
رییس فدراسیون بسکتبال ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: نباید اشتباه چند نفر را مغرضانه به کل تیم ملی تعمیم بدهیم.

به گزارش برنا، رامین طباطبایی در پی انتشار خبر حمل اقلام ممنوعه توسط بعضی از اعضای تیم ملی بسکتبال پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی ژاپن، در فرودگاه حضرت امام (ره)، فدراسیون بسکتبال ضمن اظهار تاسف عمیق از این اقدام گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف نداشته و نخواهیم داشت.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: جهت ضرورت حفظ حریم اخلاق و حرمت اعضای شریف کادرفنی و بازیکنان، ضمن اینکه این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال رسیدگی است، این فدراسیون ضمن رد شایعات مغرضانه مرتبط با همه نفرات تیم و انتساب یک امر خلاف واقع به کل تیم ملی، که متاسفانه بهانه‌ای برای جریان‌سازی رسانه‌های معاند فراهم کرده، موضوع را با حساسیت تحت بررسی داشته و روند رسیدگی را از مجاری قانونی پیگیری و هم زمان با قید فوریت در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده است.

وی افزود: از اینرو با هدف حمایت از تیم ملی بسکتبال و نیاز به ایجاد آرامش و آماده سازی مطلوب این تیم برای حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک ژاپن که کسب سهمیه این رویداد ارزشمند و افتخارآفرین و قرارگرفتن بین ۱۲ تیم برتر دنیا از طریق مسیری بسیار دشوار و سخت با همت بازیکنان ارزنده تیم ملی بدست آمده است، به جهت صیانت از حریم اخلاق و ورزش، انتظار داریم افراد و رسانه‌ها از پرداختن به حواشی، اتهام‌زنی و یا انتشار اخبار غیرموثق، در این زمان حساس اجتناب نمایند.

دکتر طباطبایی تاکید کرد: مطمئن باشید فدراسیون بسکتبال پیگیری همه جانبه را در این شرایط خاص در دستور کار خود قرار داده است. لذا با توجه به همگروهی ایران با مدعیان قدرتمند و اصلی بسکتبال جهان‌ در قرعه کشی و نیاز مبرم‌ به آمادگی و حفظ روحیه و انسجام‌ تیمی بازیکنان و کادر فنی، اعلام نتیجه کمیته انضباطی را به بعد از بررسی‌های کامل و جامع موکول می‌نماید.

او در پایان گفت: تصمیم مناسب و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان این موضوع در زمان مقتضی اتخاذ و‌ اجرایی خواهد شد.

نظر شما