سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دور از انصاف است که ناکامی‌هایشان را به پرسپولیس ربط بدهند/ تیم به حمایت و آرامش نیاز دارد/ عیسی مهره موثری در اهواز است

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۱۰۲۶
دور از انصاف است که ناکامی‌هایشان را به پرسپولیس ربط بدهند/ تیم به حمایت و آرامش نیاز دارد/ عیسی مهره موثری در اهواز است
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال یکی از بهترین تیم‌ها بوده و یکی از بهترین نمایش‌های فوتبالی‌اش را در هر بازی نشان داده است.

سهراب  انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: شرایط فوتبالی این روزهای پرسپولیس خوب است و با وجود مشکلات و مصدومیت چند مهره تاثیرگذار، بچه ها از نظر فوتبالی فوق العاده ظاهر شده اند و همه چیز مهیای تکرار قهرمانی است. در این بین تیم از نظر مالی و روحی باید حمایت و همراهی شود تا اعضای تیم با کمترین دغدغه ممکن 5 فینال پیش روی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

او در ادامه تصریح کرد: رقابت خوب و جذابی بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی پیگیری می شود و همه اعم از هوادار و پیشکسوتان گرفته تا مدیران باشگاه و بازیکنان و کادر فنی باید دست در دست هم و با همدلی پشت تیم مان باشیم تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. پرسپولیس در حال حاضر نیاز مبرمی به آرامش دارد و همه باید در این مقطع هوشیارانه به پرسپولیس کمک کنیم تا کمتر از یک ماه دیگر پنجمین قهرمانی متوالی را در لیگ برتر را جشن بگیریم و رکورد کم نظیری را برای این تیم شاهد باشیم.

این پیشکسوت پرسپولیس درخصوص برخی شائبه‌های کمک به این تیم برای قهرمانی و بحث اشتباهات داوری که گاهی به سود و گاهی به ضرر پرسپولیس بوده به خبرنگار برنا گفت: اینجا دو بحث مطرح می شود، بحث اول این است که چرا همه تیم ها اعم از بالای جدولی و پایین جدولی هفته هاست نسبت به داوری ها اعتراض دارند و اشتباهات زیادی را در این زمینه شاهد هستیم اما کسی نیست که در این مورد پاسخ بدهد و به فکر حل این معضلات باشد. جنبه دیگر قضیه این است که چرا برخی از تیم ها، بازیکنان و هواداران شان مشکلات و ناکامی های خود را به پرسپولیس ربط می دهند؟ پرسپولیس امسال یکی از بهترین تیم ها بوده و یکی از بهترین نمایش های فوتبالی اش را در هر بازی نشان داده و از ابتدای فصل هم جزو مدعیان قهرمانی بوده اما انگار یکسری دوست ندارند پرسپولیس امسال قهرمان شود و برای این اتفاق ناراحت هستند. پرسپولیس با اتکا به توان فوتبالی، درایت مدیریت و کادر فنی اش صدرنشین است و اگر در یک بازی از اشتباهات داوری سود برده در دیدارهایی هم شاهد این بوده ایم که بارها از این ناحیه متضرر شده است. برخی برای پوشاندن ناکامی های خود پرسپولیس را سپر بلا کرده اند و می خواهند موفقیت ها و ماحصل تلاش اعضای این تیم را زیر سوال ببرند که این کارشان دور از انصاف است.

انتظاری درمورد بازی مهم پرسپولیس برابر فولاد افزود: فولاد تیم چغر و حریف سرسختی است. این را هم نباید فراموش کنیم که پرسپولیس در بدترین شرایط ممکن از نظر آب و هوایی باید به اهواز برود و علاوه بر تیم فولاد با حریف سرسختی به نام گرمای هوا بجنگد. این دیدار هم یکی از 5 فینال باقی مانده پرسپولیس است که سخت ترین بازی برای تیم گل محمدی هم محسوب می شود. من امیدوارم پرسپولیس همان طور که در بازی های قبلی اش پیروزی های دلچسبی را به دست آورده در اهواز هم با 3 امتیاز زمین را ترک و بتواند ضمن حفظ فاصله امتیازی با سپاهان، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

او در پایان اشاره‌ای به عملکرد خوب مهاجمان تیم پرسپولیس داشت و گفت: همان طور که پرسپولیس در تمامی خطوط خوب و موفق کار کرده است، این تیم در فاز حمله ای و تهاجمی نیز از شرایط فوق العاده ای برخوردار است. به نظر من عیسی آل کثیر با توجه به اینکه اصالتا جنوبی است و با شرایط آب و هوای خاص و بسیار گرم آشنا است، مهره ای است که حضورش در بازی برابر تیم فولاد می تواند برای پرسپولیس می تواند بسیار مفید و موثر باشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز