محمدرضا مهرانپور:

هدف اصلی ما بازیکن سازی برای استقلال است/ هیچگاه در فوتبال در حاشیه قرار نداشتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۱۴۲۴
هدف اصلی ما بازیکن سازی برای استقلال است/ هیچگاه در فوتبال در حاشیه قرار نداشتم
سرپرست آکادمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا مهرانپور، سرپرست آکادمی باشگاه استقلال  بعد از انتصاب خود گفت: ابتدا باید از آقایان مددی و تمامی عزیزان در هیات مدیره باشگاه بابت اعتمادی که به من داشتند، تشکر می کنم. فوتبال پایه بسیار جایگاه مهمی دارد و در باشگاهی مانند استقلال نیز این اهمیت دو چندان دارد. باید از آقایان فریادشیران و مراغه چیان قدردانی کنم که سال های گذشته زحمت زیادی کشیدند. باشگاه در حکم صادره از من یازده بند را درخواست کرده و امیدوارم این اهداف را در استقلال محقق کنیم تا سرمایه های قابل قبولی برای باشگاه ایجاد کنیم.

مهرانپور که سابقه نزدیک به 5 سال حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد، در تشریح کارنامه خود به عنوان بازیکن و مربی تصریح کرد: من بازیکن سال های دور استقلال هستم و شاید نسل جدید هواداران شناخت کمی از من داشته باشند. نزدیک به 5 سال در استقلال بودم و افتخار شاگردی بزرگانی از جمله منصور پورحیدری، ناصر حجازی، نصرالله عبدالهی، بهتاش فریبا، پرویز مظلومی و دیگر عزیزان را در کارنامه خود دارم. در مربیگری نیز سابقه قهرمانی در پایه ها با تیم های استیل آذین و سایپا را در کارنامه خود دارم و در لیگ برتر و لیگ یک هم به عنوان مربی حضور داشتم و مدرک A آسیا را دارم. سابقه قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه را نیز به عنوان مربی دارم و اکنون آماده ام تا تجربیات خود را در اختیار پایه های استقلال قرار بدهم. هیچگاه در فوتبال در حاشیه قرار نداشتم و همیشه سعی کردم تمرکز خود را روی فوتبال بگذارم.

سرپرست آکادمی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم فوتبال پاک، سالم و همراه با نتایج درخشان در بازیکن سازی را در استقلال ببینیم. هدف اصلی ما بازیکن سازی برای استقلال است و همچنین امیدوارم بتوانیم بازیکنان را به تیم های ملی و تیم بزرگسالان استقلال به شکلی که شایسته است، تحویل دهیم.  امیدوارم سهمیه تیم های پایه در ترکیب تیم استقلال با توجه به عملکرد آکادمی و البته نگاه آقای مجیدی در راس کادرفنی بزرگسالان بیشتر شود و کار ماندگاری در این سطح انجام دهیم.

او در پایان صحبت های خود افزود: از پیشکسوتان استقلال تشکر می کنم و نگاه ما رو به آینده است. درب آکادمی به روی همه باز است و شنونده همه ایده ها و نظرات خواهیم بود تا بتوانیم کاری در خور نام استقلال انجام دهیم. امیدوارم آکادمی استقلال مانند دوران مرحوم احدی باشد که بازیکنان زیادی به تیم بزرگسالان رسیدند. هواداران نیز بدانند که ما برای خدمت به استقلال اینجا هستیم و تلاش می کنیم بهترین عملکرد را برای موفقیت باشگاه ثبت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز